סיכום הטבלה בתום הערב הראשון של מקצה המוקדמות הרביעי

טבלת תוצאות מקצה רביעי ערב ראשון (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
טבלת תוצאות מקצה רביעי ערב ראשון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

22:54 - הבטיח - וקיים בענק! טל קלפפר לחץ על הבאזר אחרי דקה ו-38 שניות
המטפס טל קלפפר, בן 25 מחופית, מנקה חלונות בבניינים במקצועו וגולש סנובורד, חיכה שלוש שנים כדי להגיע למסלול "נינג'ה ישראל". הוא בטוח שהוא לא פחות טוב מיובל שמלא וגיל מרנץ. "לפעמים קוראים לי שחצן, אבל אני מאוד ריאליסטי עם היכולות שלי", הסביר קלפפר, "לגמר אני מגיע, אין לי ספק, בתקווה גם לנצח".

קלפפר דילג על מדרגות הסטפר המתכווץ, טס את הטרפז לרשת וצלח גם את גשר המטבעות בלי בעיות. הוא בחר במסלול A, תפס את הטבעת, התנדנד, העביר את הטבעת לוו וקפץ למזרון. במכשול החמישי, הגלגלים הגדולים, תפס טוב את הגלגל הראשון, זינק לשני ונחת עם שתי הרגליים על המזרון. קלפפר ניסה את המגה קיר ללא הצלחה, המשיך מיד אל הקיר הרגיל, טיפס אותו ולחץ על הבאזר אחרי דקה ו-38 שניות, כשהוא מתמקם במקום הראשון בטבלה.

טל קלפפר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
טל קלפפר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

טל קלפפר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
טל קלפפר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

22:39 - מעוררת השראה: עמית אבן נפלה למים במכשול הרביעי (02:08)
עמית אבן, בת 24 מגבעתיים, מאמנת כושר במקצועה, התגברה בזכות הספורט על תקופה קשה מאוד בחייה. עמית עברה חרם מתמשך מצד חבריה לבית הספר, ורק בזכות אימוני הסטריט וורקאאוט הצליחה לעמוד על הרגליים. "היום אני מרגישה שאני חזקה, שאני יכולה להתמודד עם אתגרים", סיפרה עמית במחנה האימונים, "אם עברתי את זה - אעבור הכל".

עמית סיימה בהצלחה את הסטפר המתכווץ, תפסה טוב את הטרפז, עשתה סווינג טוב, אחזה ברשת ונחתה בבטחה על המזרון. אחרי שחישבה את צעדיה, רצה את גשר המטבעות ועברה אותו מצויין. עמית בחרה במסלול B, קפצה לעבר החבית הראשונה אך לא הצליחה לתפוס את הבר ומצאה עצמה בבריכה.

עמית אבן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
עמית אבן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

עמית אבן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
עמית אבן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

22:27 - נשבר הלב: דקל בוארון לחץ על הבאזר אחרי דקה ו-56 שניות, אלא שאז גילה כי נפסל במכשול השני
דקל בוארון, בן 27 ממושב נווה ימין, הגיע למחנה האימונים ברכב שטח וחלק עם אסי ורותם את סיפור האהבה שלו ושל חברתו הקולומביאנית. אחיו הקטן, יונתן בוארון, השתתף ב"נינג'ה ישראל ילדים" ושבר שיא כשסיים את המסלול בתוך דקה וחצי בלבד.

אחרי שנכנס למסלול הנינג'ה בטרקטורון, בוארון מיהר אל הסטפר המתכווץ, עבר אותו בלי בעיות והמשיך מיד לטרפז לרשת. הוא זינק לטרפז, תפס אותו יפה, תמרן ממנו אל הרשת ונחת על המזרון. בתוך 15 שניות כבר היה אחרי גשר המטבעות, הגיע לנקודת הפיצול ובחר במסלול A. בוארון אחז בטבעת, התנדנד ונחת יפה על הוו. הוא טיפס על הגלגל הראשון, קפץ לשני, סיים את המכשול והסתער על המגה קיר, אך לא הצליח לטפס עליו. אחרי מנוחה קצרה ניגש לקיר הרגיל ובניסיון השני והאחרון הצליח לטפס אותו ולחץ על הבאזר.

אלא שהשמחה הייתה מוקדמת: ניב רסקין דיווח כי בצפייה נוספת במסלול של בוארון התגלה, כי במכשול השני, הטרפז לרשת, במהלך הטיפוס מהרשת להמזרון, בוארון נגע עם הרגל במים ולכן נפסל מהתחרות.

דקל בוארון (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
דקל בוארון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

דקל בוארון (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
דקל בוארון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

22:07 - איזה תיקון! אור מיניאלי לחץ על הבאזר אחרי דקה ו-55 שניות
הלב של כולנו נשבר בשנה שעברה כשהמטפס אור מיניאלי, פיינליסט העונה הראשונה, נפל למים בשלב המוקדמות בגשר השבור. הנפילה הזאת ליוותה אותו בשנה האחרונה והוא חיכה לרגע שיוכל לעלות שוב על המסלול ולהוכיח שמדובר בתקלה חד פעמית.

מיניאלי טס את הסטפר המתכווץ וסיים אותו בתוך שלוש שניות, המשיך לטרפז לרשת, צלח אותו והתייצב אל מול גשר המטבעות, המכשול ממנו חשש יותר מכל. הוא לקח נשימה עמוקה, הסתער על הגשר ועבר אותו יפה. מיניאלי בחר בצד A, אחז בטבעת, התנדנד חזק, הנחית אותה יפה על הוו השני והתקדם לגלגלים הגדולים. הוא קפץ לגלגל הראשון, יצר סווינג טוב, קפץ לגלגל השני וממנו למזרון. מיניאלי רץ אל הקיר הרגיל, טיפס אותו בניסיון הראשון ולחץ על הבאזר.

אור מיניאלי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
אור מיניאלי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

אור מיניאלי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
אור מיניאלי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

21:59 - הי, לפחות הפעם זה שודר: יקיר אלקיים נפל למים במכשול הרביעי (01:45)
יקיר אלקיים חוזר הערב ל"נינג'ה ישראל" בפעם השלישית. אחרי זמן מסך מצומצם ומאכזב לדבריו בעונות הקודמות, הוא מקווה הפעם לסיים את המסלול ולזכות בתהילה. אלקיים היסס מעט לפני הסטפר המתכווץ, אבל הצליח לעבור אותו והמשיך לטרפז לרשת. הוא קפץ מדהים לטרפז וממנו אל הרשת, המשיך לגשר המטבעות וסיים גם אותו במהירות מרשימה. אלקיים בחר במסלול A, אחז בטבעת המתנדנדת ויצר סווינג חזק, אלא שבקפיצה הוא לא הצליח להניח את הטבעת על הבר ונפל למים.

יקיר אלקיים (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
יקיר אלקיים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

יקיר אלקיים (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
יקיר אלקיים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

21:53 - קליעה לבריכה: שקד קליין אורבך נפל למים במכשול הרביעי (02:43)
זה עוד לא היה לנו: הכירו את שקד קליין אורבך בן ה-31, האקר במקצועו שמתאמן בנינג'ה, טיפוס ופארקור. שקד צלח יפה את הסטפר המתכווץ, זינק לטרפז, ממנו קפץ לרשת והמשיך מיד לגשר המטבעות. שקד חישב את צעדיו היטב, הסתער על הגשר וסיים גם אותו בביצוע נקי ומרשים. שקד בחר בצד A של המסלול, מיהר לקליעת ה-וו, התקשה לעבור עם הטבעת המתנדנדת לבר, איבד כוחות ונפל לבריכה.

שקד קליין אורבך (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
שקד קליין אורבך | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

שקד קליין אורבך (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
שקד קליין אורבך | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

21:49 - יצא מ'קאסר: גל כהן נפל למים במכשול החמישי (02:14)
את גל כהן בן ה-25, סטודנט להנדסת חשמל ומחשבים מבאר שבע, אנחנו זוכרים מהשנה שעברה. כמו רבים, הוא לא שרד את מכשול הלוחות המרחפים בשלב המוקדמות. "אני מרגיש שבעונה שעברה התפספסתי, לא הספקתי להראות שום יכולת", טען כהן לפני העלייה למסלול. האם העונה יגיע אל הבאזר?

כהן דילג יפה על מדרגות הסטפר המתכווץ, צלח בלי בעיות את הטרפז לרשת וכיכב גם בגשר המטבעות. הוא בחר במסלול B וניגש מיד לחבית המתגלגלת. כהן זינק לחבית הראשונה, קפץ יפה לחבית השנייה וממנה זינק אל המזרון. בקרניים המסתובבות, הוא קפץ לקרניים הראשונות, התנדנד חזק אך לא הצליח לתפוס את הקרניים הבאות בשתי ידיים ונפל לבריכה.

גל כהן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
גל כהן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

גל כהן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
גל כהן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

21:45 - המכשולים החדשים נחשפים
מיד אחרי מנת הבית - הסטפר המתכווץ, ימתין למתמודדים המכשול טרפז לרשת. המתמודדים יצטרכו לזנק אל טרפז מתנדנד, לאחוז בו ולייצר עליו נדנוד מספיק חזק שיאפשר להגיע לרשת. מיד אחרי הטרפז - גשר המטבעות שחוזר אחרי הופעת הבכורה בעונה הראשונה. על המתמודדים לחצות מרחק של כשישה וחצי מטרים באמצעות דילוג על ארבעה מטבעות מתנדנדים.

טרפז לרשת (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול טרפז לרשת | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

גשר המטבעות (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול גשר המטבעות | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

מיד אחרי הגשר תגיע נקודת הפיצול והמתמודדים יצטרכו לבחור בין מסלול A ל-B. בצד A יחכו למתמודדים המכשולים קליעת ה-וו והגלגלים הגדולים. במכשול קליעת ה-וו, המתמודדים יצטרכו לתמרן בין שתי נדנדות שלכל אחת מהן מחובר וו תלייה. בגלגלים הגדולים, מכשול ידוע לשמצה מהעונה הראשונה שאף מתמודד עד כה לא הצליח לסיים, על המתמודדים לחצות את הבריכה דרך שני גלגלים, כאשר הראשון מסתובב על צירו והשני מתנדנד קדימה ואחורה.

קליעת ה-וו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול קליעת ה-וו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

הגלגלים הגדולים (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול הגלגלים הגדולים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

בצד B יחכו למתמודדים המכשולים החבית המתגלגלת והקרניים המסתובבות. בחבית המתגלגלת, על המתמודדים לזנק ולתפוס את הבר שעל החבית הראשונה, לבנות מומנטום ותנופה ולזנק אל הסולם בן שלושת השלבים שעל החבית השנייה. בקרניים המסתובבות, המתמודדים צריכים לחצות את הבריכה דרך שני סטים של קרניים המסתובבות סביב עצמן 360 מעלות. בסיום המסלול ימתינו, כתמיד, הקיר והמגה קיר שאם יחצו אותו, יזכו ב-10,000 שקלים.

החבית המתגלגלת (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול החבית המתגלגלת | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

הקרניים המסתובבות (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול הקרניים המסתובבות | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

21:42 - מקצה המוקדמות הרביעי יוצא לדרך
שבת בערב הגיע ואיתו מקצה חדש ונוצץ מאוד. במקצה זה נפגוש על מסלול הנינג'ה מתמודדים שחיכינו להם שנה שלמה: אסף גורן, מנצח "נינג'ה ישראל VIP" שחוזר כמתמודד מן המניין אחרי שהכין את עצמו טוב טוב כדי לנצח בעונה הזאת, כוכב הרשת אור מיניאלי שכיכב בעונה הראשונה אך נפל במוקדמות העונה שנייה ומוכרח לעשות תיקון, ומתמודד חדש ומבטיח מאוד שרבים חשים מאויימים ממנו - טל קלפפר, מי שנחשב לאחד המטפסים הטובים בארץ.

אסי עזר ורותם סלע (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
אסי עזר ורותם סלע | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1