המגה קיר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

הצ'ק מוכן, הזיקוקים בכני השיגור והפרשנים בכוננות שיא: בשבת הקרובה ב"נינג'ה ישראל 2019" (אחרי החדשות, קשת 12), אחד מהמתמודדים שיעלו על המסלול יצליח לטפס בפעם הראשונה על המגה קיר שגובהו לא פחות מ-5.25 מטרים, או כמו שרסקין תיאר את זה טוב מכולם: "זה כמו לקפוץ לקומה השנייה בבניין שלכם".

המגה קיר הוא המכשול הקשה ביותר בתחרות והוא גבוה במטר שלם מהקיר הרגיל. מתמודדים בודדים מסביב לעולם הצליחו לטפס עליו בהצלחה, בנינג'ה האמריקאית רק 15 מתמודדים סיימו אותו מתוך עשרות רבות שניסו ונכשלו. למתמודד שישבור את הקיר בשבת תצפה לא רק תהילת עולם, אלא גם פרס כספי בשווי 10,000 שקלים שיעשו לו קצת נעים בכיס.

מי מהמתמודדים בפרק יצליח לטפס על המגה קיר הנוצץ ולזכות בכסף? אם מסתכלים על הרקע הספורטיבי והרזומה של כל אחד מהם, נראה שלכולם יש סיכוי לא רע בכלל להיות זה שיעשה את הבלתי יאומן. אז מי ההימור שלכם?

רוצים לגלות את כל הסודות של האנשים שלא מוותרים לעצמם? הכנסו למדריך השלם לנינג'ה

ירין דקמחי

דקמחי, בן 21 מיהוד, הוא ספורטאי מוכשר שמתאמן בענף ספורט שלא רבים מכירים: התעמלות פס. הוא השתתף בתחרויות בארץ ובעולם וזכה במקום שני באליפות ישראל בהתעמלות פס. בשביל לצלוח את המגה קיר דרוש פלג גוף עליון ותחתון חזקים במיוחד, ויש לנו תחושה שלדקמחי האקרובט יש את זה, ובגדול.

ירין דקמחי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

פול טשגיאן

מתמודד העונה הראשונה האהוב חוזר לעוד סיבוב במסלול הנינג'ה. אחרי שנפל בחצי הגמר בעונה הקודמת ושבר לאסי ורותם את הלב, טשגיאן בן ה-24 רוצה להגיע הפעם עד להר מידוריאמה. מספיק להעיף חצי מבט בטשגיאן המסותת כדי להבין שלבחור הזה יש הרבה מאוד כוח, וזה בדיוק מה שצריך כדי לטפס את המגה קיר.

פול טשגיאן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

רני לינקוב

לינקוב, בן 28 מנתניה, הוא אלוף הארץ בג'ודו. הוא זכה חמש שנים ברציפות בתואר, אז אתם יכולים להבין שמדובר בקאליבר אמיתי. לינקוב רגיל להיות במקום הראשון והוא טיפוס תחרותי והישגי שלא יסתפק בפחות מאשר להיות הישראלי הראשון שמטפס על המגה קיר.

רני לינקוב (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

הראל דוידסון

דוידסון, בן 28 מחיפה, עובד בחומוסיה. מדי יום הוא יוצא אל העץ הגדול שמחוץ לחומוסיה ומתאמן שם בתרגילי קפיצה, היתלות ואחיזה. דוידסון מגיע למסלול עם ביטחון עצמי גבוה ואמונה ביכולות שלו, אבל האם מתמודד ללא ניסיון בתחרויות מקצועיות יהיה זה שיעשה את הבלתי אפשרי?

הראל דודסון (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

איתי מצרי

מצרי, בן 24 מראש העין, חי ונושם כדורגל מאז שהיה בן שש. הוא משחק בקבוצת בית"ר כפר סבא ובמקביל מנקה בתים וגר בקומונה עם עוד תשעה חברים. מצרי הוא בחור חרוץ שלא מפחד מעבודה קשה, כשהוא רוצה משהו הוא לא רואה בעיניים והוא מגיע למסלול נחוש ומוכן ללחוץ על הבאזר.

איתי מצרי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

שי פטל

פטל בן ה-30, נשוי פלוס שניים, הוא בעלים של חברת הובלות. בעבודה שלו כמוביל הוא סוחב מקררים כבדים על הגב ומרים מכונות כביסה באותה קלות שהוא מצחצח שיניים בבוקר. אין לנו ספק שגם את המגה קיר הוא יכול להרים אם רק היה מנסה. כוח פיזי יש לו, עמידות וכוח סבל גם, וזה המתכון לנצח את המגה קיר.

שי פטל (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

בשאר מריסאת

מריסאת, בן 23 מכפר אעבלין, עובד במפעל לייצור חלונות ומאמן כושר אישי. מריסאת לא מחמיץ אפילו יום אחד של אימונים, ההתמדה והמסירות שלו מעוררות קנאה. הוא מגיע למסלול הנינג'ה מוכן, בשל וחדור מוטיבציה להיות המתמודד הראשון אי פעם שיטפס על המגה קיר בהצלחה.

בשאר מריסאת (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אילון טויטו

טויטו בסך הכל בן 17 וחצי, אבל הוא לא פראייר בכלל. הוא גר במזכרת בתיה ומתאמן בסטריט וורקאאוט, ספורט שמשלב בתוכו כוח, אקרובטיקה וגמישות, בדיוק הדברים שדרושים כדי לקפוץ מעל קיר כל כך גבוה. הוא מעיד על עצמו שהוא לא מפחד מכלום, וזו בדיוק הגישה שצריך כדי לגבור על המגה קיר.

אילון טויטו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12