אדי ווינר רק בן 22 אבל יכול להיות גאה ברזומה המגוון שלו: הוא זכה פעמיים באליפות ישראל בקפיצה במוט והשתתף בתחרויות באירופה, מתחזק ערוץ יוטיוב בשם "אדי סטייל" שמתעד את חייו והתחרה במקצה המוקדמות השני של "נינג'ה ישראל 2019". ווינר הביא ביצוע מרשים על המסלול, הצליח לטפס על הקיר ולחץ על הבאזר, אבל הפסיד ברגע האחרון את הכרטיס החמישי לחצי הגמר אחרי שמתן רוזנפלד סיים את המסלול בזמן טוב ממנו.

חוץ מהרקע הספורטיבי שלו והביצוע היפה שנתן על מסלול הנינג'ה, גילינו שווינר הוא גם זמר ושחקן חובב. לפני שלוש שנים הוא כיכב בקליפ "ירח מלא" של עדי ביטי, ולא סתם בתור ניצב ברקע אלא כמושא האהבה שלה בקליפ. בקליפ, ווינר וביטי נפגשים על רחבת הריקודים, מחליפים כמה מבטים מאוהבים ומסיימים את הערב ביחד על הגג כשהם משקיפים על העיר הגדולה. פייר, הוקסמנו.

רוצים לגלות את כל הסודות של האנשים שלא מוותרים לעצמם? הכנסו למדריך השלם לנינג'ה

הקליפ "ירח מלא" עורר סערה ציבורית כשפורסם לראשונה לפני שלוש שנים, אז נטען שביטי בת ה-15 לבושה ורוקדת בקליפ בצורה פרובוקטיבית שלא מתאימה לגילה. בראיון ל"מעריב לנוער" בשנה שעברה התנער ווינר מהשתתפותו בקליפ ואמר: "אני לא אוהב את איך שיצאתי, נראיתי מטרידן ואני ממש לא כזה. יש ביני לבין עדי הבדלי גיל וזה בלט". אז את המפגש שלו עם עדי ביטי הוא אולי היה רוצה לשכוח, אבל אנחנו מקווים שעל מסלול "נינג'ה ישראל" נראה אותו גם בשנה הבאה.