המסלול מצוחצח, הסלבס על קו הזינוק ונינג'ה ישראל VIP תצא מחר לדרך (שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12). בין המתמודדים האמיצים שיסתערו על המכשולים במטרה להגיע עד לבאזר, תמצאו את אושרי כהן, לי לוי, מייקל לואיס, דין מירושניקוב, אלינה לוי, אסף גורן ועוד רבים וטובים.

רומי גיאור תפסה את המתמודדים רגע לפני העלייה למסלול ושמעה מהם על ההתרגשות לקראת האתגר: "מהרגע שראיתי את המסלול אני דלוקה ברמות, זה פאן", הודתה אלינה לוי, שהשתתפה בנינג'ה ישראל VIP גם בשנה שעברה אבל לא הצליחה להגיע לבאזר. מי שעוד חוזר לסיבוב נוסף על המסלול הוא דין מירושניקוב: "אני הולך לתת בראש, אני חייב לעבור את זה. בעונה שעברה נפלתי במכשול הקרוסלות, הפעם אני חייב לתת הכל כדי לנצח", הצהיר השחקן.

"הלכתי מסביב וראיתי את המסלול, זה ממש קשה", תיארה הדוגמנית לי לוי, שיצאה בעבר עם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. לוי הסכימה להמר כמה רחוק נתניהו הבן היה מצליח להגיע במסלול אם היה קופץ לנמל חיפה ומשתתף בתחרות: "אני לא חושבת שהוא יכול לעבור את הסטפר אפילו", צחקה.

רומי גיאור פוגשת את הסלבס רגע לפני העלייה למסלול  (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל VIP", קשת12)
"נינג'ה ישראל VIP" יוצאת לדרך בשבת הקרובה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל VIP", קשת12

כוכב הרשת סמיון גרפמן התייצב במסלול כשהוא לבוש בחולצה כתומה זוהרת, וסיפק הסבר לעניין: "זה כדי שיזהו את הגופה שלי בבריכה ולא יחפשו אותה הרבה זמן", התבדח גרפמן, וכשנשאל האם הוא חושב שיצליח באתגר הנינג'ה יותר מאשר בפוליטיקה, השיב בביטחון: "בטח. תראו את השריר שלי, בלאט".

השחקן אושרי כהן שהיה אמור להתחרות בנינג'ה ישראל VIP בשנה שעברה, לא עלה על המסלול ברגע האחרון בגלל פציעה. "בפעם שעברה מתחתי את השריר רגע לפני שעליתי ולא הצלחתי לעשות את המסלול", נזכר כהן והבטיח שהפעם הוא הולך לעשות את זה ובגדול: "יש לי חוב לעצמי, לקהל ולכולם".