העונה השנייה של "נינג'ה ישראל" כבר התפרצה בספורטיביות אל המסך, ואם ההתרגשות שלכם בשיאה, תנו לנו להעלות לכם עוד קצת את רמות האדרנלין. שיתוף פעולה בין התוכנית לבין חברת GARMIN הבינלאומית הוליד מהדורה מוגבלת של שעוני כושר בעיצוב נינג'ה רשמי, שפותחו במיוחד למעריצי התוכנית. הנה 6 סיבות שבגללן נינג'ות אמיתיים חייבים כזה על פרק כף היד כבר עכשיו.

1. הוא אביזר הכושר המושלם

מעבר להיותו פריט אספנות למעריצי "נינג'ה ישראל", לשעון יש גם תפקיד חשוב: לעזור לכם לשמור על כושר ועל אורח חיים בריא, בין אם אתם ילדים (מגיל 5 ומעלה), בני נוער או מבוגרים. מה זה אומר ומה הוא יכול לעשות? ובכן, בראש ובראשונה הוא יכול לספור את הצעדים שאתם צועדים בכל יום, המרחק שאתם עוברים ואפילו לחשב את כמות הקלוריות ששרפתם. מעבר לכך הוא מסוגל לעקוב אחר השינה שלכם ולהציג לכם בבוקר שלל נתונים הקשורים אליה. איך בדיוק התאמנתם ושמרתם על כושר לפניו? אחרי שתשתמשו בו תשאלו את עצמכם בדיוק את השאלה הזו.

שעון הנינג'ה הרשמי של GARMIN (צילום: GARMIN)
צילום: GARMIN

2. אפשר לשחות איתו בלי חשש

נינג'ה אמיתי, הרי, לא מפסיק להיות נינג'ה כשהוא נכנס למים, וכך גם השעון. אפשר להתקלח איתו, לשחות איתו, להיכנס איתו לים ולא לחשוש להרטיב אותו, שכן הוא עמיד לחלוטין בפני מים. מעבר לכך,הוא ממשיך לפעול גם במים ולחשב את שריפת הקלוריות בזמן אימוני שחייה, צלילה או סתם השתעשעות בבריכה.

3. סוללה שתרוץ אתכם כל השנה

כן, שמעתם נכון - שנה. שעונים חכמים בדרך כלל ידועים בחיי סוללה שנעים בין יום אחד לכמה חודשים, אבל שעון הנינג'ה של GARMIN מצליח לנצח את כולם מהבחינה הזו: חיי הסוללה שלו ארוכים במיוחד, וניתן להשתמש בו שנה שלמה מבלי לחבר אותו למטען או לחשוש שהוא יפסיק לעבוד. וזה מרשים לא פחות מפעלול נינג'ה שכולל שלוש סלטות לפחות.

שעון הנינג'ה הרשמי של GARMIN (צילום: GARMIN)
צילום: GARMIN

 4. אפליקציה מיוחדת תלווה אתכם כל הדרך אל הבאזזר

חשבתם שהעיצוב הייחודי הוא הקשר היחיד של השעון לתוכנית "נינג'ה ישראל"? ובכן, זוהי רק ההתחלה. שעון הנינג'ה המיוחד פותח דלת לעולם שלם של חוויות משנות חיים, שכן לצד השעון פותחה אפליקציה ייחודית למותג במטרה לעודד אורח חיים בריא, תוך שימוש בתגמול בדמות מטבעות על פעילות גופנית. כך שאתם מרוויחים פעמיים בזמן האימון עם השעון: גם משפרים את הכושר וגם זוכים במטבעות מיוחדים שאותם ניתן לממש באפליקציה ולקבל מגוון הטבות, רכישת מוצרים בהנחה ועוד. האפליקציה, אגב, מתאימה לשימוש עם כל שעוני GARMIN, ובאמצעותה ניתן גם ליזום ולנהל תחרויות ופעילויות בנושא אורח חיים בריא עם חברים ובני משפחה. היא פותחה ביחד עם הסטארט אפ הישראלי Rumble, וזמינה לאנדרואיד ולאייפון.

5. לא עוצרים כאן: יש גם רצועות נינג'ה מגניבות

יש לכם שעון GARMIN אחר, אך בכל זאת בא לכם להרגיש חלק מהתוכנית ולקשט אותו ברוח "נינג'ה ישראל"? לצד שעון הנינג'ה הייעודי עוצבו גם רצועות סיליקון מיוחדות וחגיגיות, עם מנגנון ייחודי להחלפת רצועה בצורה מהירה (Quick Release), אשר מתאימות לדגמי השעונים הפופולריים של GARMIN בישראל (Fenix 5, Fenix 5 Plus, Forerunner 935, Forerunner 945, MARQ, Instinct, Quatix 5, D2 Delta ועוד). כל מה שצריך לעשות כדי להיכנס לקטע הוא לבחור צבע לרצועה (שחור או אדום-שחור), גודל המתאים לשעון (20 או 22 מ"מ), לחבר ואתם בעניינים.

6. יש עליו הנחה מיוחדת עד סוף החודש!

כל מה שקראתם פה נשמע לכם ונסגרתם על זה שאתם רוצים לרכוש את שעון הנינג'ה הרשמי של ישראל? אין טעם להתמהמה! על אחת כמה וכמה כאשר לרגל ההשקה ורק עד סוף חודש יולי השעון נמכר במחיר מיוחד. אוצו רוצו לאחד מארבעת הפארקים הרשמיים של נינג'ה ישראל בתל אביב, ראשון לציון, ירושלים או חיפה, שם תוכלו לבחור לכם אחד כזה בשחור או בכחול. אופציה נוספת היא לרכוש אותו אונליין באתר החברה, בזריזות האופיינית לנינג'ות שאתם.