רם לוין היה אחת ההבטחות הגדולות של העונה. בעונה הקודמת הוא הגיע עד למקצה הגמר והיה מועמד לניצחון, ואמש (שבת) במקצה המוקדמות השני של "נינג'ה ישראל 2019", נפל להפתעת כולם במכשול השלישי, גשר הקוביות. במהלך ביצוע המכשול נפצע לוין ברגלו ופונה מהמסלול לקבלת טיפול רפואי.

מיד אחרי שידור הפרק פרסם לוין באינסטגרם פוסט כנה ומרגש שבו סיפר על תחושותיו לאחר הנפילה המוקדמת: "רציתי לכתוב "נפלתי בנינג'ה, זה סוף העולם", אבל האמת שזה לא כזה ביג דיל. למדתי שכל הזמן נופלים ונכשלים, אבל גם כל הזמן מצליחים ומשתפרים ורק צריך לדעת על מה להסתכל ובמה להאמין", כתב לוין.

View this post on Instagram

"נפלתי בנינג'ה זה סוף העולם" זה סוג אחד של פוסט שרציתי לכתוב אבל את האמת שזה לא כזה ביג דיל, למדתי שכל הזמן נופלים ונכשלים אבל גם כל הזמן מצליחים ומשתפרים ורק צריך לדעת על מה להסתכל ובמה להאמין. עכשיו אני "למטה" ובקרוב אהיה שוב ב "טופ" וכנראה שהמעגל הזה יחזור על עצמו שוב ושוב. להפסיד זה כואב וככל שאני מפסיד יותר אני מתחיל לאהוב את הכאב הזה ומבין שהוא הכרחי, שום דבר לא יכול לעצור אותי כל עוד אני מאמין בעצמי ואני מאמין. הלכתי לטפס על קירות...נתראה שנה הבאה

A post shared by RAM Levin | רם לוין (@ram.levin) on

רוצים לגלות את כל הסודות של האנשים שלא מוותרים לעצמם? הכנסו למדריך השלם לנינג'ה

"עכשיו אני "למטה" ובקרוב אהיה שוב ב"טופ" וכנראה שהמעגל הזה יחזור על עצמו שוב ושוב. להפסיד זה כואב וככל שאני מפסיד יותר, אני מתחיל לאהוב את הכאב הזה ומבין שהוא הכרחי, שום דבר לא יכול לעצור אותי כל עוד אני מאמין בעצמי ואני מאמין. הלכתי לטפס על קירות, נתראה שנה הבאה", סיכם לוין.

"זה היה מדכא, הייתי בשוק. היה לי חודש של מרמור", מספר לוין בשיחה עם mako, "לרוב אני לא מתאכזב כמו שהתאכזבתי מהנינג'ה. בכל מסלול אחר הייתי עובר לשלב הבא, יש פה מלא עניין של מזל".

מה קרה לך ברגל?
"אני מניח שבגשר הקוביות נפלתי עם הרגל על משהו מברזל וסדקתי את העצם. כאב לי ורציתי ללכת הביתה בטירוף. הלכתי משם אפילו לפני שנגמר המסלול, פשוט ברחתי משם. אני רגיל שבתחרויות יש אדרנלין ואני אף פעם לא מרגיש את הכאב, אני רגיל לדמם מהאצבעות בידיים בטיפוס, לשים טייפ ולהמשיך לטפס, אבל כאב לי מאוד ועדיין כואב לי. יש לי ברגל מין גולה כזאת שזזה".

זה פגע לך באימונים לאולימפיאדה? אתה מתאמן לטוקיו 2020 לצד יובל שמלא, אלכס חזנוב ונמרוד מרקוס.
"האולימפיאדה עוד רחוקה ועדיין אי אפשר להגיד שמישהו מאיתנו יהיה שם, זה תלוי בתוצאות של תחרויות שעדיין לא התקיימו. עכשיו גם אח שלי הצטרף, אנחנו כבר חמישייה וטסים ביחד לכל התחרויות. התחרות הכי חשובה שלנו תתקיים באוגוסט".

רם לוין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אתה מאמין שתגיע לטוקיו?
"טוקיו קרובה מדי, יגיעו אליה השבעה הכי טובים מתוך 160 מתחרים. עוד לא ניצחנו אף תחרות ויש יותר משבעה אנשים שניצחו השנה תחרויות בחו"ל ויש להם סיכוי יותר טוב. אני באמת מאמין בסיכוי להיות באולימפיאדה, אבל זה בטוח לא קל וזה דורש נס. אני בונה יותר על פריז 2024".

כשירדת מהמסלול נשמעת קצת מהוסס, אבל אתה חושב שתחזור לנינג'ה בשנה הבאה?
"אני רוצה. אם אבוא שוב הגישה שלי תהיה שאני לא פייבוריט בשום צורה, למרות שאני מאוד טוב בטיפוס. אני לא חושב שאני חייב לנצח אבל אני חושב שאני יכול, זה יכול לשנות לי את החיים. מישהו צריך לטפס על המידוריאמה וכולם יודעים שאני יכול לעשות את זה".