נועה כהן בת ה-17 היא דוגמנית, אושיית אינסטגרם עם 279 אלף עוקבים וגם בת הזוג של אור מיניאלי. מיניאלי (22), מהמתמודדים הבולטים ב"נינג'ה ישראל", העפיל לגמר בעונה הקודמת ונפל השנה בשלב מוקדם מאוד, כבר במקצה המוקדמות. בראיון זוגי ב"חדשות הבוקר" חשפו השניים לראשונה את המשבר שאליו נקלע מיניאלי בימים שאחרי הנפילה למים.

"היה קשה, היו יומיים לא פשוטים. הייתי לידו, לא זזתי ממנו מילימטר", סיפרה כהן, "טפטפתי לו כל הזמן, 'אור, אתה מטפס מדהים, הנינג'ה זה לא הדבר העיקרי שאתה מתעסק בו. אם תחליט שזה כן יהיה מה שתתעסק בו, אתה תגיע הכי רחוק כי זה הבן אדם שאתה'". מיניאלי הודה שחזר לעונה השנייה עם ציפיות גבוהות מאוד שהתנפצו בבת אחת עם הנפילה בגשר השבור: "לקחתי את זה מאוד קשה. ידעתי למה אני מסוגל, עשיתי את זה כבר, רק להיות רגוע וזה שלי. שם זה התפספס לי".

כהן ומיניאלי התקשו להגיע להסכמה מי התחיל עם מי: "הכרנו באיזו השקה. היא התחילה איתי, לגמרי", טען מיניאלי וכהן מיהרה להכחיש: "לא התחלתי איתך. התחלתי לדבר איתך, אבל אתה הזמנת אותי לצאת". לדברי מיניאלי, כהן היא שיזמה את הפנייה הראשונה: "היא התחילה עם ה'היי', אני אמרתי לה אחרי שני משפטים בערך, 'טוב, רוצה להיפגש?'. אתם תחליטו מי התחיל פה עם מי", סיכם בחיוך.

View this post on Instagram

A post shared by Babe (@noacohen_official) on

קשה לך לראות את נועה מצטלמת לקמפיינים לצד בחורים אחרים?
"זה לא קשור אלי בכלל. היא דוגמנית, יש לה את העבודה שלה. זה לא מפריע לי, אני מפרגן לה במאה אחוז".

נועה, סיפרת לא פעם על המהפך שעברת מילדה שעשו עליה חרם לאחת שכיום מייעצת ועוזרת לילדים אחרים.
"אני עוסקת בזה הרבה מאוד, זה חלק גדול מהחיים שלי היום. אני חושבת שזו מעין שליחות. עוברים את זה כל כך הרבה ילדים, אחת משלוש בנות לפחות, זו בערך הסטטיסטיקה שאני שומעת עליה. אני עושה כל מה שאני יכולה כדי לעזור, רק עצם ההרגשה ששומעים ומקשיבים לילד ממלא אותו בתקווה ובאור".

לסיום, אור, שנה הבאה אתה חוזר לנינג'ה?
"אני חושב על זה".