משרד הבריאות החמיר אתמול (שלישי) את ההנחיות והגביל את מספר המשתתפים המותרים באירועים ציבוריים מ-5000 ל-2000 איש, אך נראה כי גם אירועים קטנים בהרבה נפגעים בגלל חשש הציבור מהידבקות בנגיף הקורונה.

שני נחום תצעד הערב לחופה ותינשא לבחיר ליבה, אך תעשה זאת לצד 200 אורחים בלבד, פחות מחצי מאלו שהזמינה לחתונתה שהמועד שלה נקבע חודשים מראש. "יותר מחצי מהאורחים ביטלו את ההגעה שלהם לחתונה. אני מאוכזבת, זה נורא קשה", סיפרה נחום ב"חדשות הבוקר", "אני רוצה לפנות למשפחה ולחברים שלנו ולהגיד שאין להם מה לדאוג, קבלת הפנים היא בחוץ, במקום פתוח ומאוורר, ודאגנו גם לאלכוג'ל בשביל חיטוי".

נחום וארוסה הזמינו 400 אורחים לחתונה, אך בימים האחרונים התבשרו על ביטולים רבים. "אחרי שמשרד הבריאות הצהיר על ביטול אירועים של מעל 5000 איש, זה הכניס את האורחים שלנו לפאניקה", סיפרה הכלה, "בארבעת ימים האחרונים אנחנו לא מפסיקים לקבל טלפונים והודעות על ביטולים. זה מלחיץ. ניסיתי להסביר לאורחים שאין להם מה לדאוג כי אנחנו חתונה קטנה, אבל זה לא עוזר, אנשים מפחדים מהקורונה ולא מתכוונים להגיע".

על אף הביטולים וכמות האורחים המצומצמת, נחום מנסה בכל זאת לשמור על אופטימיות: "אני מתרגשת, סף הלחץ עולה. מחכה מאוד להערב. בן זוגי אמר שמה שצריך לקרות יקרה, שהכמות לא חשובה אלא האיכות ושהאנשים שבאמת חשובים לנו יהיו שמה. הוא מנסה להרגיע אותי, אבל אני זאת שלוקחת את זה יותר קשה ממנו. מקווה שכן יגיעו, ירקדו ברחבה ושיהיה שמח".