שר הביטחון נפתלי בנט, ציפי רפאלי, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ליאור רז וזו רשימה ממש חלקית: ערן זרחוביץ' מככב מדי שבוע בארץ נהדרת (הערב, אחרי החדשות, ערוץ 12) עם חיקויים מדוייקים ומפילים מצחוק. רגע לפני המופע המשותף שלו ושל חברתו לקאסט, ליאת הר לב, סיפר זרחוביץ' ב"חדשות הבוקר" כי מושאי החיקוי שלו לא תמיד מפרגנים.

"אני חושב שבנט לא מת על זה", הודה זרחוביץ', "שמעתי סברה שאפילו פגעתי לו בקריירה. אבל הנה, הוא שר ביטחון, ואני חושב שיש לי אחוזים בזה. אני מאמין שאני דווקא עושה טוב למי שאני מחקה אותו. ליאור רז כתב לי בצהריים בזמן הצילומים, 'בהצלחה בערב אחי'. כתבתי לו, 'תודה, מקווה שלא קיבלת אקדח מההפקה'. אני קצת מפחד להיתקל בו. הוא ביקש אם אפשר שהחיקוי יהיה קצת יותר סקסי, אמרתי לו שאין לי את זה".

זרחוביץ' חורש את הארץ עם מופע הסטנדאפ שלו, ועדיין מתרגש בכל הופעה מחדש. "זה מלחיץ מאוד. זה יותר מפרפרים, זה נשרים בבטן. פרפרים זה למי שמאוד מנוסה, אני עדיין עם נשרים. אבל זה כיף, אני גם נהנה מזה. הקהל נותן לך קרדיט בכמה דקות הראשונות של המופע, אחר כך אתה צריך להצחיק אותו על המקום. הניסיון שלך לא משנה, צריך להצחיק אותם עכשיו וזה מה שקובע, על פי זה שופטים אותך".

יש טכניקות שאתה משתמש בהן על הבמה?
"אני מנסה לא לאבד את זה בתוך הראש. אם לא צוחקים כמה דקות, לאט לאט מתחילה הפאניקה בתוך הראש. צריך להרגיע את זה ולדעת שעוד מעט יהיה פאנץ' ואולי הבא כן יעבוד. זה כמו מנגל שאני צריך להדליק אותו ולנפנף חזק חזק ואז האש חוזרת. יש משהו מלחיץ מאוד בלהיות שעה ועשרים על הבמה, כי צריך לשמור את המתח הזה כל הזמן".

ביום האהבה אתה מעלה מופע משותף עם ליאת הר לב. איך זה עובד כל כך טוב ביניכם?
"יש בינינו חיבור קומי, היא מצחיקה אותי מאוד ואני מקווה שגם אני אותה. זה עובד ומזין אחד את השני, זה כיף גדול ונדיר שיש חיבורים כאלה. יש לי כל מיני חיבורים כאלה גם במקצועי וגם בחיים, אשתי למשל. במופע ליום האהבה בהיכל התרבות אסתי תצטרף לראובן ואנחנו נחתן זוג אמיתי על הבמה, שתי בנות. זה יהיה מאוד מגניב וכיף, ערב מאוד רומנטי".

וילון ארץ נהדרת (צילום: מתוך ארץ נהדרת, שידורי קשת)
ראובן ואסתי | צילום: מתוך ארץ נהדרת, שידורי קשת