עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, פינה זמן בין סיקור מערכת בחירות אחת לאחרת כדי לנסות ולפצח את דמותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

הערב (ראשון) במהדורה המרכזית ישודר הפרק הראשון בסדרת הכתבות המסקרנת "ימי בנימין", שלדברי סגל, תציג את נתניהו באור שונה ותספק גם לתומכיו וגם למתנגדיו חומר למחשבה.

"לכל אחד מאיתנו יש דעה על נתניהו, ולא הצליחו להזיז אותנו ממנה", תיאר סגל לניב רסקין ב"חדשות הבוקר", "המטרה של הסדרה היא לא לשכנע אנשים לחשוב אחרת על נתניהו, אלא לתת עוד חומר ראיות, עוד קטעים שלא נראו וניתוח הרבה יותר עמוק. מיאיר נתניהו ועד אנשי שמאל, כל אחד בטוח שזו קונספירציה, להפיל את ביבי או לחזק את שלטונו".

סגל סיפר על עבודת התחקיר המעמיקה שנעשתה במסגרת הסדרה: "יצאתי לדרך עם התחושה, מה עוד אפשר להראות? עוד פעם נתניהו אומר 'הם מפחדים', שוב הקלטת או נאום הניצחון? אבל בגלל שאנחנו מסקרים את נתניהו כבר 25 שנה במקטעים של דקה בחדשות בערב, שכחנו או הדחקנו או זנחנו על רצפת חדר העריכה קטעים אחרים שלא מסתדרים עם התזה שיש לכל אחד ואחד מאיתנו על נתניהו. ארבעה או חמישה תחקירנים ישבו על הארכיון ועברו קטע קטע, מדובר באלפי שעות, עד שיצאו 300 שעות של וידאו וצפו קטעים בלתי נשכחים, כמו קטע הסקי".

הרבה אוצרות מצאתם שם, בארכיונים.
"אתה יודע מה מתנגן לי בראש? השיר 'גם זה יעבור' של טונה, כשמישהו מנסה לנחם את חבר שלו אחרי שחברה שלו זרקה אותו ואומר לו רשימה של דברים משנות התשעים שהלכו, כמו טמגוצ'י וסמנתה פוקס. נתניהו, ובמובנים מסויימים גם דרעי וליברמן אבל הם סיפור אחר, הוא סטטוס משנות ה-90 שאיתנו כבר 25 שנה. אתה רואה תמונות והכל השתנה, הטלוויזיה עבה וההוא רזה, אבל דבר אחד לא השתנה, וזה נתניהו. אנחנו מנסים להבין בסדרה מתי זה התחיל ובעיקר, מתי אולי זה ייגמר".