בגלל מסיכה - מאבטח במגדל ברמת גן הפעיל אלימות קשה נגד מספר נערות שהגיעו לבקר חברים שגרים במקום. אחת הנערות לא עטתה מסיכה על פניה ובשל כך המאבטח סירב לאפשר להן להיכנס פנימה והוציא אותן תוך שהוא משתמש בכוח רב. האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה שמותקנות בלובי.

אגם אזולאי, שהוכתה על ידי המאבטח, שיחזרה בשיחה עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר" את שאירע. "כשהגענו לבניין חברה אחת הייתה ללא מסיכה. היא הלכה לבקש מאותו שומר מסיכה, אבל הוא צעק עלינו שנצא החוצה".

"המאבטח בא לכיווני ואמר לי לצאת. הצבעתי לו על המסיכה, אבל הוא הרים אותי וזרק אותי לרצפה", סיפרה אזולאי, "ניסיתי להתקשר למשטרה ולצלם אותו, אבל הוא פתח את הדלת, הרים אותי, זרק אותי החוצה ובעט בי לתוך הפרצוף. הייתי בהלם, לא הבנתי מה קורה. הסיטואציה הייתה כל כך מבהילה ומלחיצה. באמת גבר מרים עליי ידיים בגלל מסיכה? זאת לא סיבה להרים ידיים, בטח שלא על נשים".

הותקפה באלימות על ידי מאבטח בגלל מסיכה (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"מסיכה זאת לא סיבה להרים ידיים, בטח שלא על נשים". תיעוד ממצלמות האבטחה | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

לדברי אזולאי, על אף שהיו אנשים נוספים מסביב - איש לא סייע לה: "אנשים הלכו וחזרו, אף אחד לא ניסה לעצור את המאבטח. גם המנהל היה לידו ולא ניסה לעצור אותו. חבל שאנשים לא מתערבים ועוזרים".

איפה נפצעת?
"נפגעתי בכל הגוף. הוא עשה לי פנס בעין כי בעט ישר לתוכה. למחרת לא יכולתי לקום, כל הגוף שלי היה בכאבים וסימנים כחולים. פנינו למשטרה יום אחרי, הם שאלו אותי למה הגעתי רק עכשיו, אבל בסך הכל עזרו. אנחנו לא יודעות אם הוא עצור או לא, אין מענה במשטרה. נקווה שהוא ישלם על המעשים שלו".

תגובת חברת האבטחה: "נדהמנו מהדרך בה הגיב המאבטח. מדובר באובדן דרך אישי שאינו מייצג את החברה ואנו מצרים על האירוע. לכן סיימנו את העסקתו של המאבטח לאלתר".