בתחילת השבוע נחשפה רשימת המומלצים של ראש הממשלה נתניהו לבחירות המקדימות בליכוד, ומאז הרוחות במפלגה מסרבות להירגע. ב"ישראל היום" פורסם כי ח"כ אמיר אוחנה נמצא בראש הרשימה, אך בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין הוא מתייחס לפרסומים בערבון מוגבל: "אני לא מכיר כזאת רשימה. אני יודע שראש הממשלה מאוד מעריך אותי, אני אשמח להיות ברשימה כזאת אם אכן קיימת וזאת גאווה בשבילי". עם זאת, ח"כ אוחנה מדגיש כי מי שקובע בסופו של דבר הם 120 אלף מתפקדי הליכוד.

מי שמצא את עצמו באופן מפתיע מחוץ לרשימה של רה"מ הוא חבר הכנסת אורן חזן, שמסרב להתרגש מכך: "כשאתה במקום השני אחרי ראש הממשלה בחשיפה התקשורתית וברשתות החברתיות, רשימת ההמלצות הופכת ללא רלוונטית". חזן הפנה אצבע מאשימה כלפי מקורבי רה"מ, שלטענתו עומדים מאחורי הרשימה: "הסיפור של הרשימות הוא הרבה יותר מורכב וחמור, זה בדיוק כמו שבאו כל מיני בעלי אינטרס, מקורבי ראש הממלשה, יועצי אחיתופל שהלכו והשתמשו ברה"מ בפרשת הצוללות, התנהלו כמו משפחת פשע ונגעו בכספים ציבוריים. ראש הממשלה לא ידע ולא היה מעורב, כך גם במקרה הזה של הרשימות".

חברת הכנסת ציפי חוטובלי התייחסה לדבריו של חזן, וטענה כי אין אמת מאחורי הטענות שהופנו כלפי ראש הממשלה ומקורביו: "זה שקר והבל כל הדברים שנאמרו כאן. ראש הממשלה מחליט את מי הוא רוצה לחזק במערכת הבחירות ואת מי לא - וזה בסדר גמור. מי שבאמת קובע זה המתפקדים שלנו".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12