מסעדת ד"ר שקשוקה המיתולוגית והאהובה נפגעה כלכלית, כמו שאר המסעדות בישראל, בעקבות מגפת הקורונה וסגירת העסקים. בינו גבסו, בעלי המסעדה שמחשיב אותה כמפעל חייו, לא יצא מביתו שבועות ארוכים וחושש שהעסק לא יחזור לפעילות מלאה גם בתום המגפה.

"קשה לי מאוד, אני חודש וחצי בבית והראש שלי כל הזמן בפעולה, במחשבות ובדאגות", הודה גבסו ב"חדשות הבוקר", "שבוע לפני שזה התחיל הייתה לי הרגשה לא טובה, נכנסתי הביתה ועד היום לא יצאתי. יש הרבה דברים שמטרידים אותי. העסק שלי מפרנס הרבה משפחות ועכשיו הוא סגור, יש רק את המשלוחים שזה בקטנה. אני לא בגיל שאני יכול לצאת, להתחיל לשקשק ולחזור לחיים. החיים קשים, אבל משתדלים לעבור את המכה הזאת".

יש בך את החשש שתצטרך להיפרד ממפעל חייך?
"הענף הזה קשה מאוד גם ככה והוא הולך להיות עוד יותר קשה. אני לא רואה שבתקופה הקרובה יהיה אפשר לחזור למה שהיה, אולי רק משלוחים אבל זה לא מספיק. אם פיתחת עסק גדול, מפעל חיים כזה, זה כאילו כלום. אני מקווה ומתפלל שיהיה טוב".

אתה מעריך שאנשים יחזרו לשבת יחד ולהצטופף במסעדות?
"לא, זה לא יהיה. אני מדבר עם חברים שלי, בעלי מסעדות, ומסביר להם שעכשיו זה משהו חדש, 'אנו באנו ארצה'. אם אפתח את העסק שלי זה יהיה רק למשלוחים. אני רוצה להחליף שם, זמנית, ל'אדם וחוה', להתחיל את הכל מחדש. אני רק צריך את הכוח הנפשי לזה, אני עייף".