מאז פרסום המלצות המשטרה, בהן נחשף כי יו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, הוא אחד העדים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מותקף לפיד בחריפות על ידי חברי הכנסת של הליכוד. יו"ר הקואליציה, ח"כ דודי אמסלם, היה אולי התקיף מכולם, כשכינה את לפיד "מלשין" ו"שטינקר".

הבוקר (רביעי) הגיב חבר הכנסת עפר שלח מ"יש עתיד" למתקפה כנגד ראש המפלגה שלו. שלח, שנחשב לאחד מהאנשים הקרובים ביותר ללפיד, דיבר ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. "אמסלם תקף את לפיד בשפה עבריינית", התייחס ח"כ לדברי יו"ר הקואליציה, "אמסלם לא מפתיע אותי כי זו לא הפעם הראשונה שהוא מתבטא ככה. מפתיע אותי יותר שאחד כמו יריב לוין, שהוא איש הגון וגם משפטן, תוקף. הח"כים נותנים גיבוי להתנהגות עבריינית של ראש הממשלה".

לעניין התוכן של הביקורת, על כך שיריב פוליטי מעיד נגד נתניהו, אמר שלח: "מה יאיר אמור לעשות, לסרב לתת עדות במשטרה? הוא היה שר ומנע חקיקה שאותה חוקרים, זאת הסיבה שנקרא להעיד. לא כי הוא יריב פוליטי של נתניהו. מה תוכן העדות של יאיר? את המעט שאני יודע לא אגיד".

"כמו שנתניהו אמר שאולמרט לא יכול להמשיך כראש ממשלה כשהוא שקוע בחקירות, ככה גם הוא לא יכול להמשיך. חזקת החפות עומדת לו כאזרח אבל לא כראש ממשלה שצריך לתפקד. הדבר הכי גרוע הוא שנתניהו לא הכחיש את הטענות נגדו. זה הסיפור וכל השאר הסחת דעת".

שלח סיכם את דבריו בקריאה לחשוף את מלוא תמלילי השיחות בין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס. "השיחות בין ביבי למוזס מעמידות את כל העיתונות החופשית בסכנה. כשראש ממשלה ומו"ל עיתון מדברים על כותרות כאילו הן סחורה, תמורת אינטרסים, יש פה בעיה קשה מאוד באמון הציבור".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15