בהלת העורבים באילת: יפה שגב, תושבת העיר שהותקפה בשבוע שעבר על ידי עורב, סיפרה ב"חדשות הבוקר" על התקרית שהפכה לדבריה לתופעה של ממש בעיר. "בשעה 6:30 בבוקר יצאתי להליכה עם הכלבה שלי, במרחק לא קטן מהבית. ללא שום הודעה מוקדמת, העורב הפתיע אותי מאחורה. הבנתי מיד שזה עורב".

שגב הוסיפה כי, "הרמתי את העיניים למעלה כדי לחפש אותו, והוא כבר הספיק לנחות עלי בפעם השנייה. הוא עשה לי פצע לא קטן עם המקור שלו. מאז אני לא יוצאת להליכות הבוקר שלי, אני פוחדת. אפילו עכשיו בבית אני שומעת את הצווחות שלהם, הן מגיעות לכל מקום".

את לא יוצאת בכלל מהבית?
"לא, כי אני פוחדת. אני לא מוגנת. אני מאוד רוצה לצאת, אבל אין לי את האומץ. אני פוחדת שאותקף שוב. כשהלכתי לבית הכנסת בשישי ובשבת, הלכתי מתחת לעצים, נזהרתי מאוד. כל הזמן הסתובבתי אחורה ונצמדתי לגדרות, כי אלה ציפורים חכמות שנזהרות על הכנפיים שלהן. איפה שלא הייתה לי הגנה האצתי את קצב ההליכה שלי כדי להגיע למקום מבטחי".

את מספרת על גל של תקיפות בעיר.
"נכון, אני לא היחידה. זה קורה כל הזמן. יומיים לפני התקיפה שלי, הותקפה מורה שיצאה מבית הספר להביא משהו מהרכב שלה. יש לה בדיוק את אותו הפצע כמו שלי. אתמול עלה פוסט בפייסבוק ומאות אנשים הגיבו שגם הם הותקפו על ידי עורב. מה שקורה בחודשיים האחרונים, לא היה דבר כזה באילת".