הימים האחרונים קשים מנשוא עבור כלל אזרחי מדינת ישראל: רקטות, אזעקות ומקלטים הפכו לחלק משגרת החיים. בנוסף לשגרת הטילים, אזרחי המדינה נאלצים להתמודד עם מהומות בערים מעורבות, שגרמו לפילוג במדינה. הבוקר (שישי) סיון רהב מאיר התארחה בחדשות הבוקר ודיברה על כך שערביי ישראל, תמיד היו חלק מאיתנו, ותמיד יהיו. לכן, יש לתת במה עבור כל אדם שפניו לשלום.

"הם פה כדאי להישאר ואני פותחת את האולפן עבור כל מי שרוצה לבוא ולהשמיע קול אחר", אמרה העיתונאית, "על מנת שלא יתקבע רושם שזה הציבור העברי ישראלי. אני מחפשת כל היום ברשתות החברתיות מחנכים, מורים ומנהיגי דת. הרי בסוף מי מטפל בפצועים? אלו צוותי רפואה משולבים של יהודים וערבים. לכן אני אומרת זה הזמן שלהם להשמיע קול אחר – וזה הזמן שלנו לתת לו מקום".

"אני צמאה לשמוע קולות שאומרים בואו נחייה פה יחד", הוסיפה רהב מאיר, "אני מאוכזבת ממה שקורה בלוד, אזרחים חווים את האינתיפאדה הפנימית הזאת, כשיום קודם הסתכלו לשכנים שלהם בעיניים". "אני רוצה שנסתכל על השנה האחרונה – הסכמי אברהם המרגשים עם ארבע המדינות".

את נותנת דוגמאות למדינות שהיו מדינות אויב, אבל כאן מדובר על אנשים שחיים איתנו, כמו שאמרת מטפלים בנו בבתי חולים, בתי מרקחת, מסעדות וסטודנטים. הם אנחנו. כולנו ישראלים עם אותן תעודות זהות

"אתה בוחר אם אתה חלק מהבעיה או מהפתרון, ראיינתי אתמול דוקטור מנהלת, ערבייה, מוסלמית שמנסה לצאת ולהרגיע, אבל היא גם אומרת שזה יושב על מצוקה, עוני ואינתיפאדת הטיקטוק. כל זה נכון, אבל זה לא יהפוך לתירוצים. בסוף, זו החלטה שלך אם כותבים פה חלק מסיפור שהוא משותף. אלעד ברזילי, הוא גם מורה שיצא לעכו כדי להרגיע את הרוחות, אך לבסוף הוא היה שרוע על הכביש במצב קשה. זו החלטה אם כותבים פה חלק מסיפור שהוא משותף".