לאחר שאמש (ד') הוסר צר איסור הפרסום על חקירת מותה של יסמין וינטה ז"ל בת השנה וחודשיים, שעל פי החשד נמחצה באופן מחריד על ידי סייעת במעון שלה, הגיע הבוקר עורך דינה קובי מרגוליס לאולפן "חדשות הבוקר" וניסה להסביר את מעשי הלקוחה שמו, שנשמעים לאדם הסביר כמו טירוף מוחלט.

"היא לא נשכבה על הילדה אלא על ידיה וליד הפעוט השני ובסך הכל ניסתה להרדים אותה", התייחס עורך הדין לחשדות כי מרשתו נשכבה על יסמין עד שזו נחנקה למוות. המילה הריגה במקרה הזה היא קשה מדי. ברשתות החברתיות כבר קראו לשרוף אותה חיה ולפצח לה את הגולגולת למרות שאף אחד אחר לא ראה את הסרטונים. המידע שיוצא החוצה הוא פרשנות של קציני המשטרה".

"התנהלות המשטרה תמוהה, בהתחלה הם הכחישו שלא מדובר במוות טבעי ורק אחר כך בדקו את מצלמות האבטחה", ציינה הכתבת לענייני פלילים, עדי מאירי. "הקצינים גילו שם זוועה, באורך נס פעוט נוסף לא נהרג גם כן מהאלימות של אותה סייעת. היא לא מודה בחקירתה וכבר ביום שני צפוי להיות מוגש נגדה כתב אישום בגין הריגה. אני תוהה מדוע היא לא מואשמת ברצח".

עורך הדין סיכם: "היא תועמד לדין, תורשע ותקבל עונש קשה, אבל אסור לפעול מתוך נקמה. זה שהיא תסבול זה מה שיחזיר את הילדה? היא בעצמה אמא לשני ילדים שגם הם נמצאים בפעוטון הזה. בוודאי שהיא מתחרטת, היא בוכה ללא הפסקה ונמצאת בהשגחה כדי שלא תשים קץ לחייה". הוריה של יסמין אמרו אמש כי הסייעת היא מפלצת והביעו תקווה כי היא תקבל עונש מוות על מעשיה.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15