לאחר הסרת צו איסור הפרסום על תקיפת הכור בסוריה בשנת 2007 על ידי מטוסי חיל האוויר הישראלי, קיימו ב"חדשות הבוקר" פאנל מיוחד בנושא. בדיון השתתפו פרשנים צבאיים בכירים לצד אלופים במיל' שמצויים בפרטים שמאחורי הקלעים. הערב (21:40 בקשת, ערוץ 12) ישודר סרטו של יואב לימור "סודי ביותר" שמביא את הסיפור המלא של אותה תקיפה, ובו מתראיינים בין השאר מי שהיה אז ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ושר הביטחון בתקופתו, אהוד ברק.

הפרשן הצבאי של "ידיעות אחרונות" רון בן ישי, התייחס בשידור למה שקרה בדיוני הקבינט באותם ימים: "אהוד ברק לא אמר לא לתקוף, הוא אמר לא עכשיו. צריך להבין את הזווית של הפוליטיקאים שהיו מעורבים: כשאהוד אולמרט חשב על הפעולה הוא חשב גם על החקירות. הוא ידע שפעולה מוצלחת תעזור לו פוליטית, לאהוד ברק היה אינטרס הפוך. ברק רצה לחכות שאולמרט ילך כדי לגזור את הקופון".

בסופו של דבר נפלה כאמור ההחלטה לתקוף ובקטעים שישודרו לראשונה הערב בסרטו של יואב לימור, משחזר אל"מ ת', מפקד הטייסת שהפציצה את הכור, את ליל ההפצצה. "הטיסה עצמה מאוד ארוכה וחשאית, אין זמן לפחד. ממשימה כזאת אסור לחזור בלי 'אלפא'. הסתכלתי על המטרה ודאגתי שהפצצות יפגעו במקום".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון-חמישי ב-06:15, ערוץ 12