האלימות ברחובות ממשיכה להשתולל: לפני מספר ימים נדקר יגאל ויינשטוק ופונה במצב קשה לבית החולים ברזילי, כל זאת בגלל ויכוח שהתפתח בינו לבין נהג אחר בכביש לעיני ילדיו בני ה-7 ו-11 שישבו במכונית באותה העת.

ב"חדשות הבוקר" סיפר ויינשטוק על התקרית שהובילה לדקירה: "הייתי עם הילדים בתוך האוטו, נסעתי לחבר שלי. הכביש הצטמצם, אני הייתי בנתיב השמאלי והוא בנתיב הימני. ראיתי שהוא חותך אותי, שעוד שנייה הוא נכנס בי עם הרכב שלו, והזזתי את הרכב ימינה כי הוא עמד לפגוע בצד של הילדים. רציתי לצאת להחליף איתו פרטים, ותוך כדי שאני יוצא מהאוטו אני רואה אותו בא אלי במהירות. לא ראיתי בכלל שהוא היה עם סכין, עד לרגע שהוא דקר אותי. רק אז קלטתי שיש לו סכין ביד. הוא אמר לי, 'אני ארצח אותך ליד הילדים שלך'".

איפה הוא דקר אותך?
"באיזור החזה, מאמצע החזה ועד לבית השחי, באיזור של הלב".

מה אתה עושה כשאתה מבין שנדקרת?
"ברחתי אחורה, למדרכה. פחדתי בטירוף. הייתי כולי מדמם, לא רציתי שהילדים ייראו אותי ככה. לא ידעתי כל כך מה לעשות, למזלי הוא נכנס לאוטו וברח משם".

בינתיים הילדים שלך יושבים במכונית ורואים את אבא שלהם נדקר.
"כן, אני לא יודע אם הם ראו את הדקירה עצמה, אבל הם ראו אותי מדמם. ניסיתי לעצור את הדם כדי שהם יראו כמה שפחות וירגישו כמה שפחות ופשוט נכנסתי במהירות לאוטו ונסעתי איתם עד לבית של חבר שלי. כולם ניסו לעזור ולהרגיע אותם, דיברתי איתם ואמרתי להם שנפצעתי מהתאונת דרכים ושהכל בסדר".

הייתה לך היכרות מוקדמת עם הדוקר?
"לא. כשעצרתי את האוטו הוא אמר לי, 'אתה אשם', אני אמרתי לו 'אתה אשם', התחלנו להתווכח. ביקשתי שיעצור בצד כי אני לא יודע מה לעשות עם האוטו, האוטו שלי שבור, רציתי לקחת את הפרטים. לא קלטתי שהוא בא לדקור אותי, זה היה נראה כמו מחבל שבא לדקור ולהרוג אותי".

מה הלקח שלך מהסיפור הזה?
"הלקח הוא פשוט, זה לא שווה את זה. תחכה באוטו, תראה שהבן אדם רגוע, שאין לו שום דבר, ואז תצא, תיקח את הפרטים ותיסע, בלי להתווכח, כי אנשים בשנייה יכולים להתהפך, זה הגיע משום מקום במהירות".