זמן קצר לאחר תחקיר "המתחזים" שחשף כי לורין מיכאלי התחזתה לכאורה לגבר בשם שי בנבנישתי, קטי זריהן, מי שהייתה בקשר אינטנסיבי עם מי שחשבה שהוא שי במשך כשנה, החליטה להגיש נגד מיכאלי תלונה במשטרה. כזכור, סיפורה של קטי נחשף בתחקיר של חיים אתגר, אך מיכאלי הכחישה את ממצאיו.

"קטי במצב נפשי לא טוב, היא משלמת מחיר על החשיפה הזאת", סיפר הבוקר (שלישי) עורך הדין אסף טופול שמייצג את זריהן, "היא ידעה שתשלם מחיר אבל הייתה מוכנה לעשות זאת ולחשוף את הסיפור שלה במטרה שמקרים כאלה לא יקרו שוב בעתיד".

לדברי עורך הדין טופול, מיכאלי ביצעה לכאורה עבירות פליליות: "הייתה פגיעה קשה מאוד בחופש של קטי, זה בא לידי ביטוי בשליטה יום-יומית בבן אדם, 24/7, בכל מובן אפשרי. הובילו אדם לפרק את המשפחה שלו. בנוסף, יש עוד המון פנים לפרשה הזאת שלא כולם נחשפו בתוכנית. נעשו מעשים פליליים, העברנו למשטרה ראיות והיא חוקרת את הסיפור באינטנסיביות. אלה דברים שהמשטרה לא הייתה ערה להם לפני כן".

פנו לקטי נשים נוספות שנפגעו מאותה המתחזה לכאורה?
"מאות נשים עם סיפור דומה פנו לקטי, חלקן עם אותה הדמות. העברנו דיווח ישיר למשטרה ולמעורבים בעניין. לקטי קשה להתמודד, לשמוע ולהבין שהיא למעשה עברה את ההתעללות הכי קשה בסיפור. יש מקרים דומים, אבל לא זהים. לקח לקטי כמה חודשים להפנים את העובדה שהיא בעצם ניהלה רומן עם אישה ולא עם גבר".

בתגובה לתחקיר המתחזים ששודר, מעו"ד אייל בסרגליק שמייצג את לורין מיכאלי נמסר: "זה עתה קיבלתי את הייצוג בתיק. שוב למרבה הצער לא מסרתם למרשתי כל חומר למעט תמצית אירועים וכמובן שלא ניתן להתייחס בסד זמנים זה. מניתוח ראשוני של הנסיבות עולה כי קטי היא זו שיזמה את משלוח המתנות משי, וזאת בכוונה לשכנע את משפחתה ששי קיים, והברכות החמות היו גם כן רעיון שלה - לא של מרשתי. העובדה שמרשתי הצטרפה כחברה אשר תמכה בקטי אינה לחובתה בפרט כשמרשתי האמינה לקטי. למרשתי לא היה שמץ מושג אם שי קיים. למרשתי אין כל קשר או מושג כלשהוא באשר לשמות האחרים שהועלו. למרשתי אין כל קשר לפרופילי הפייסבוק שהוזכרו על ידיכם. למרשתי אין כל קשר לשי או למעשים המיוחסים. רדיפתה על ידיכם תתברר בבית משפט ולא בתוכנית המגמתית ששודרה על ידיכם שגרמה לנזק בלתי הפיך למרשתי ולמשפחתה".