תמר אריאל ז"ל נודעה כמי שהייתה נווטת הקרב הדתייה הראשונה, ולפני שלוש שנים היא מצאה את מותה בנסיבות טראגיות, כשנקלעה למפולת שלגים במהלך טיול בנפאל. מאז, מתמודדת משפחתה לא רק עם האובדן של תמר, אלא גם עם מטרידן אובססיבי בשם אריאל שטסמן.

"הוא לא נותן לנו להתקרב לקבר של תמר", תיארה אם המשפחה ענת את הסבל שגורם להם האיש, "הוא מעורער בנפשו, מאשים אותנו שהתעללנו מינית בתמר והיכינו אותה, מה שכמובן לא נכון, פונה לארגונים שהיו בקשר עם תמר ומכפיש את שמנו, כותב דברים קשים עלינו ועל רבנים, קורא לקרובים שלנו בוגדים, מנסה לסכסך בין בני זוג".

המשפחה פנתה כמובן למשטרה אך לדבריה של ענת, בכל פעם משתחרר שטסמן ממעצר והסיוט נמשך. "פנינו למשטרה שעושה את מיטב יכולתה, הוא הפר ארבעה צווי הרחקה, בכל פעם שעוצרים אותו הוא משתחרר בערבות. הוא גורר אותנו לבתי משפט ואנחנו מפסידים ימי עבודה. פנינו גם למשפחתו אך הם מתנערים ממנו, הוא מגיע ממשפחה מיוחסת והם כנראה לא רוצים שום קשר אליו. לצערי אני מגיעה לבית הקברות רק בימי הזיכרון, הוא מפחיד אותי. הוא כבר הגיע אלינו הביתה וחיבל לנו במכוניות".

לאחר שהפך את חייהם לסיוט והרחיק את המשפחה והחברים מקברה של תמר, החליטו הוריה לפעול בכל החזיתות מול המטרידן. "אם צריך נעזור למשטרה לתפוס אותו. אני מפחדת שהוא יכנס למצב של אובססיה קשה ואי אפשר לדעת מה יקרה. אנחנו משפחה חזקה ובחרנו בחיים, לא פשוט לקום כל בוקר, הרגעים הכי קשים הם בשבתות ובחגים כשהכל צף. מספיק קשה שאין לנו את תמר ועכשיו זה?".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון-חמישי ב-06:15, ערוץ 12