בני ציפר, עורך מוסף התרבות והספרות של "הארץ" המקורב לבני הזוג נתניהו, התנצל הבוקר על אמירתו בערוץ הכנסת כי "הימין בלי נתניהו זה כמו ערימת זבל".

אתמול (ב') בתוכנית "בוקר טוב כנסת" עם עידן קוולר אמר ציפר: "מפלגות זה סתם, כאילו מי צריך מפלגות? זאת אומרת מה שחשוב זה בני האדם, לא המפלגות. מה אכפת לי מהמפלגות? אומר עכשיו בצורה בוטה, הימין בלי נתניהו זה כמו ערימת זבל".

בפאנל "חדשות הבוקר" הביע ציפר צער על אמירתו: "המילים 'ערימת זבל' היו מיותרות ושגויות מאוד, אני ממש מצטער עליהן, זה עשה לי רע. אמרתי את זה מתוך להט הדברים. לא רציתי לפגוע באף אחד בימין, ההפך, זה מתוך אהבה לימין. אני מת על הימין, אני רוצה להיות חבר של הימין ואני מצביע לימין".

ציפר ניסה להסביר את הכוונה בדבריו: "הכוונה שלי הייתה להזכיר לימין, בואו תתאחדו סביב מנהיגותו של בנימין נתניהו. נתניהו הוא האדם הכי משמעותי בפוליטיקה הישראלית. אין לפוליטיקה הישראלית משמעות בלי נתניהו שהוא בולט, אין עליו. אני לא רוצה שהימין יתפרק, אני רוצה שהימין יהיה חזק ובשביל זה הוא צריך להתלכד סביב נתניהו".

הכתב הפוליטי של "הארץ" וחברו של ציפר לפאנל, חיים לוינסון, תקף אותו: "ציפר, כל ההוויה שלך כליצן החצר של נתניהו זה דבר מיותר. אתה עורך ספרותי וסופר רציני, עשית דברים משמעותיים בחיים, אבל הקטע שלך שהפכת להיות המעריצה בת ה-13 של בנימין נתניהו מוצה". עוד הוסיף לוינסון: "אתה לא חייב להתראיין בכל מקום ולענות לכל טלפון. אתה לא חייב להצדיק כל דבר. אתה התמכרת ואני אומר לך בצער רב וביגון קודר שאני חושב שרק התחלנו".