לקראת נאום ראש הממשלה נתניהו שמתוכנן להמשך הבוקר, במהלכו צפוי להודיע על עצירת חקיקת הרפורמה המשפטית, במחנה הממלכתי מאשרים כי אם כך יקרה, ייכנסו להידברות עם הקואליציה במטרה להגיע לרפורמה מוסכמת.

אורית פרקש הכהן, חברת המחנה הממלכתי: "אם סוף סוף יעצרו את החקיקה הזאת היום, צריך לעצור הכל ולחבר את העם. צריך לעשות הידברות בצורה רגועה ומתונה, כדי שכל חלקי העם יחזרו להיות עם, אחרי כל הנזקים שעשו לנו".

"אנחנו עומדים מאחורי המכתב של בני גנץ, הוא משקף את השקפת עולמנו. אנחנו עם אחד. מה שהכי מדאיג עכשיו זו ההתפרקות החברתית שיצרה ממשלת נתניהו בעם הזה, את שנאת החינם הגדולה. עשו את כל הטעויות האפשריות. דרסו ב-D9 את הדמוקרטיה הישראלית. זו ממשלה שאין לה שיקול דעת, שהשמידה את הערך של המדינה הזאת: של הכלכלה, הביטחון והלכידות. בואו נראה האם החקיקה נעצרת".

"זו ההזדמנות לקרוא לראש הממשלה לחזור בו מפיטורי שר הביטחון. זו בושה וחרפה. ראש ממשלה שלא מאזין לאזהרות שר הביטחון מועל בתפקידו. היו לי לא מעט שיחות עם יושב ראש ועדת חוץ וביטחון, יולי אדלשטיין. הרבה מאוד חברי ליכוד מחזיקים את הראש ולא מבינים מה קורה כאן. למדנו עוד לקח קשה מאוד, שראש ממשלה עם כתבי אישום, במדינה שאין בה הגבלת קדנציה לכהונת ראש הממשלה, מייצר בעיות מאוד קשות של טוהר מידות ושל מנהיגות. מקווה שהחקיקה תיעצר היום ושננסה לחזור להיות עם".