פרשת הרצח המזעזע של אופירה חיים שגופתה נמצאה בחצר ביתה בתל מונד ממשיכה להסתבך. אתמול (רביעי) הובאה אופירה למנוחות, לאחר שבעלה לשעבר דוד חיים מסר גרסה לפיה הוא חנק אותה למוות וקבר את גופתה. קרובת משפחה נוספת של הנרצחת שוחררה למעצר בית אך המשטרה מבקשת להחזיר אותה למעצר לצורך המשך חקירה. יחד עם ממצאי נתיחת הגופה בודקים במשטרה כיוון לפיו החשוד ברצח מחפה על קרובת משפחה החשודה גם היא במעורבות במעשה.

הכתבת לענייני פלילים עדי מאירי סיפרה ב"חדשות הבוקר" על מידע שהגיע ממקורבי המשפחה. "אחת מבנות המשפחה ששוחררה למעצר בית סיפרה להם שאופירה הזמינה לבן הזוג של אותה בת משפחה משטרה לפני כמה זמן ואמרה לשוטרים שהגיע פורץ, כדי לפגוע בהם. אותה בת משפחה אף הוציאה צו הרחקה מאופירה. המשפחה הייתה מסוכסכת גם על רקע כספי, כשכולם גרים באותו שטח".

עורך דינה של בת המשפחה: "יש הבדל בין לעזור אחרי הרצח לבין לרצוח"

"כבר בשיחות הראשונות עם בני המשפחה משהו לא הסתדר", סיפר בשידור יאיר מימון, מפקד יחידת החילוץ בראל, שניהל את החיפושים אחר אופירה כשהוכרזה כנעדרת. "אני יודע לזהות אם זה נעדר קלאסי או חריג מהתשובות שאני מקבל. חוסר התיאום בין בני המשפחה היה ברור. נדלקה לי נורה אדומה וחשדתי שיתכן ומדובר ברצח. קבעתי שאנחנו מחפשים גופה, עם סיכוי קטן למצוא אישה חיה שכלואה בניגוד לרצונה. היה לי ברור שמישהו פגע בה והיא לא הלכה לאיבוד".

פרקליטיו של החשוד ברצח, עורכי הדין שי לוי וגיא מימון, שבו וטענו בשידור כי את הגרסה לפיה הוא רצח את אופירה, מסר דוד חיים לחוקרים לאחר שלא קיבל תרופות אותן הוא צורך באופן קבוע, מה שעשוי היה להשפיע על גרסתו. לטענתם, המשך מאמצי החקירה בפרשה והעובדה כי המשטרה עדיין לא פנתה לפרקליטות בבקשה להגיש כתב אישום, מלמדת כי צפויות עוד התפתחויות בתיק.

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12