חקירת נסיבות מותו של הילד בן ה-10 שנפל ממרפסת ביתו בקומה השישית מבניין ביבנה נמשכת. שמועות רבות נפוצו אתמול ברשתות החברתיות סביב נסיבות מותו של הילד שהובא אתמול בערב למנוחות, כשבראשן מכתב התאבדות שהשאיר הנער להוריו.

הבוקר שוללים במשטרה את עניין המכתב ומוסיפים כי אין כרגע כל אינדיקציה שהילד היה קורבן של חרם חברתי מצד ילדים בבית הספר בו למד. כמו כן, נבדק האם הילד היה לבד בביתו כפי שסברו בתחילה או שהיה איתו בן משפחה נוסף בבית בזמן המעשה.

גורמים במשטרה אומרים כי בניגוד לפרסומים, אין אף עדות של שכנים שראו את רגע הנפילה וכל העדויות הן רק לאחר שראו את הילד שרוע על המדרכה לאחר הנפילה. למרות שלילת עניין החרם החברתי, נבדק האם התרחש אירוע חברתי כלשהו שהשפיע רגשית על הילד באותו יום, בו חזר בצהריים מבית הספר ועל פי החשד, החליט לשים קץ לחייו.

מכשיר הטלפון שלו נלקח על ידי חוקרי המשטרה וממנו לא עולות עדויות שהיה קורבן לחרם. בנוסף, החוקרים קיימו שיחות עם המעטפת החברתית הקרובה של הילד ומהן עולה תמונה של ילד מקובל ושמח. בשלב זה קיימת עדות אחת על ריב שהיה לו עם אחד הילדים בבית הספר שהוביל למצוקתו הנפשית.

בנוסף, שוללים במשטרה את הכיוון הפלילי לאחר שהופצו שמועות כי מישהו שידל אותו לעשות זאת, אבל האופציה של תאונה לא נשללה לחלוטין. צוות של פסיכולוגים ייכנס גם היום לבית הספר וידבר עם התלמידים ובהמשך עם המשפחה עצמה.