צחי, שזכה לכינוי "השודד המיוסר", הסתבך בחובות לשוק האפור. בוקר אחד החליט לשדוד בנק, נכנס לסניף בנק לאומי בקריית אתא עם תיק גדול ואיים על הכספרית שאם לא תמלא את התיק בכסף ומיד, הוא יירה בה. "הכספרית נבהלה והתחילה לבכות, ומתוך לחץ הכניסה לו עוד ועוד כסף לתיק", סיפרה העיתונאית עדי מאירי שחשפה את הסיפור ב"חדשות הבוקר", "זה לא הספיק לו, הוא רצה עוד כסף, עד שהתיק התמלא לגמרי. כשהוא יצא שטרות נפלו לו בדרך מרוב שהכספרית הלחוצה דחפה שם כספים".

הטוויסט המפתיע הגיע חמש שעות מאוחר יותר. השודד התחרט על המעשה וחייג למוקד 100 כדי להסגיר את עצמו. "תגיד, היה היום שוד בקריית אתא, נכון?", שאל צחי את המוקדן והוסיף, "במקרה אני יודע מי עשה אותו". המוקדן שאל האם ברצונו למסור פרטים על השודד, וצחי השיב: "שלח לי ניידת שתבוא אליי. זה בסדר, אני אלך איתם".

צחי מסר למוקדן ההמום את שמו ואת כתובתו, ועם הגעת הניידת הודה בפני השוטרים שהוא האדם ששדד את הבנק, מסר את הכספים שגנב ונלקח למעצר. "במעצר, ברגע שנכנסו עורכי דין לתמונה, הוא כבר שמר על זכות השתיקה", סיפרה מאירי, "הוא התחרט על ההתחרטות. הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים".