לאחר שבקשת החנינה שהגיש נדחיתה, ממשיך החייל אלאור אזריה לרצות את עונש המאסר שלו בכלא הצבאי. גם את חג החנוכה הוא בילה בין כתלי הכלא ושם, הוא זכה לביקור של חברת הכנסת מהליכוד, נאוה בוקר. בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, סיפרה חברת הכנסת על התרשמותה ממצבו של אזריה ומצאה קשר בין פרשת הירי בחברון בגינה הורשע, לבין תקיפת החיילים בנבי סאלח בסוף השבוע.

"הגעתי לכלא 4 כדי לבקר אותו בחג, חוץ מביקורי משפחה אחת לשבועיים הוא לא זוכה להרבה ביקורים", סיפרה בוקר על אזריה והוסיפה לגביי שגרת יומו החדשה. "לא קל לו שם, הוא מעביר את ימיו בבית המלאכה, ממה ששמעתי הוא ילד טוב שמתנהג למופת. רואים את טוב הלב והתמימות שלו. כשסיפרתי לו על מה שקרה בנבי סאלח הוא הנהן ולא הגיב. זה אפקט אלאור אזריה, שחיילים שלנו עומדים חסרי אונים, ואני חלילה לא מבקרת אותם". 

בוקר נשאלה על ידי המראיין ניב רסקין האם חברת כנסת צריכה בכלל לבוא ולבקר חייל שהורשע ומרצה את עונשו בכלא והשיבה: "את זהבה גלאון היית שואל למה היא מבקרת סרבנים?", לאחר שרסקין השיב בחיוב הוסיפה בוקר: "אני חושבת שזה חשוב לבוא ולהראות לחייל כזה שיש לו תמיכה מנציגי הציבור ולא הפקרנו אותו. אני יכולה גם לספר שהחליטו לקצץ לאזריה 40 אחוז מההטבות המגיעות לחייל משוחרר, ואני מתכוונת לפנות לרמטכ"ל כדי להשיב לו אותן".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15 בערוץ 12