האם נעמה יששכר תשוחרר היום, אחרי שמונה חודשים בכלא ברוסיה? הבוקר (חמישי) בשעה תשע ייפתח הדיון בערעור של יששכר. שלשום בכנס בחירות של הליכוד הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יחזיר את יששכר הביתה: "אני לא קוסם, אבל אני מבטיח דבר אחד - אני מביא את נעמה יששכר הביתה". בהמשך גורמים בסביבתו הבהירו כי הדבר ייקח עוד זמן.

אמה של נעמה, יפה יששכר ואחותה ליעד גולדברג, הביעו הבוקר אופטימיות לקראת הדיון. "אני אופטימית מאוד. יש שופט ושתי שופטות, שזה דבר טוב. אני מקווה ששתי הנשים יראו חמלה וייראו את נעמה באור אחר", אמרה יששכר לגלעד שלמור, "אני מקווה שהם יגיעו להחלטה הנכונה, שאראה את הבת שלי ואוכל לחבק אותה".

יפה ונעמה יששכר
נעמה ויפה יששכר

"אנחנו לחוצות ובחרדות, לא ישנו כל הלילה", סיפרה גולדברג, "אבל אנחנו מאוד אופטימיות שנעמה תחזור איתנו הביתה עוד היום. לא מוכנות לשמוע על שום דבר אחר. ראש הממשלה הבטיח בכנס להחזיר את אחותי הביתה ואנחנו נשענות על זה. הוא הבטיח והוא חייב לקיים וזה צריך להיות היום, לא מחר ולא בעוד שבוע או חודש. אני מקווה עוד כמה שעות לחבק את אחותי".

בחודש אוקטובר נגזרו על יששכר שבע וחצי שנות מאסר בגין החזקה בלתי חוקית של סמים. יששכר נעצרה בחודש אפריל האחרון על ידי הרשויות ברוסיה בזמן שעשתה את דרכה חזרה מהודו לישראל, אחרי שבתיקה נמצאו תשעה גרמים של חשיש.

נעמה יששכר (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, קשת12)
נעמה יששכר | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, קשת12