חברת הכנסת מיכל שיר, מספר 31 ברשימת הליכוד, הייתה הראשונה שהודיעה על תמיכתה בגדעון סער בפריימריז הקרבים לראשות המפלגה. בימים האחרונים הצטרף אליה גם חבר הכנסת יואב קיש, אך נראה כי בשלב זה מרבית חברי הכנסת ושרי הליכוד מתייצבים מאחורי ראש הממשלה בנימין נתניהו וקוראים להצביע לו בפריימריז.

לדברי שיר, כשייקבע התאריך לפריימריז, חברים נוספים יצהירו על תמיכתם בסער. "חברי כנסת נוספים וגם שרים בכירים יצטרפו בקרוב", הבטיחה שיר ב"חדשות הבוקר", "לא אוציא אותם מהארון. נתניהו לא הצליח להקים ממשלה, ראינו את זה פעם אחר פעם. אם אנחנו צריכים לבחור כרגע בין שלטון הליכוד לבין תמיכה במנהיג, נערץ ככל שיהיה, אנחנו בוחרים בדרך. סער יכול להקים ממשלה מחר בבוקר".

אמש (ראשון) בישיבת מרכז הליכוד, סער התקבל בקריאות בוז מצד תומכי ראש הממשלה. לטענת שיר, באולם נשמעו גם קולות אחרים לגמרי. "האווירה אתמול הייתה מדהימה, לא ברור לי למה האירוע היה סגור לתקשורת", אמרה שיר, "רוב הזמן הקהל היה משולהב באהדה כלפי גדעון סער. אני נמצאת בליכוד 25 שנה, לא חושבת שיש כנס מרכז ליכוד אחד שלא השתתפתי בו, ופה היה משהו אחר, התחושה הייתה אחרת לחלוטין. בפעם הראשונה שמעת גם קולות אחרים".

הביקורת נגד סער בתוך המפלגה היא שהוא יוצא נגד המנהיג דווקא בתקופה שהוא במשבר, במצב מורכב משפטית ופוליטית.
"אני מזכירה שבשנת 2002 נתניהו, אז אזרח מודאג, החליט שהוא מתמודד מול ראש ממשלה מכהן, אריק שרון, ושומו שמיים, זה לא היה פוטש, אלא משהו דמוקרטי. נתניהו לא הצליח להקים ממשלה פעמיים וכנראה שלא יצליח גם בפעם השלישית, הרביעית והחמישית, בין אם זה מסיבה אישית או משפטית. אין דבר לגיטימי יותר במפלגה דמוקרטית מלבצע פריימריז".

כרגע אין אפילו תאריך לפריימריז.
"דיברו על ה-22 בדצמבר. ביום רביעי הקרוב, אם לא יקרה נס ונתניהו יצליח להרכיב ממשלה, הכנסת תתפזר לצערי הרב ומרכז הליכוד יתכנס ונבחר תאריך סופי לפריימריז לראשות התנועה. אני מאוד מקווה וגם קצת יודעת שסער כפי הנראה ינצח ויוביל אותנו לשלטון".