הבילוי של בר בן ה-10 בבריכת השחייה בגבעת עדה כמעט ונגמר באסון. במהלך השהייה במים הוא נתקף קוצר נשימה והובהל לבית החולים, שם התברר שהוא סובל מהרעלת כלור, שתוצאותיה יכלו להיות קטלניות. בראיון ל"חדשות הבוקר" סיפרה אמו, רוני מריאן וקנין, על הסיוט שעבר על המשפחה.

"הוא בילה שם עם זוג חברים. באיזשהו שלב הוא בא להגיד להם "אני נחנק". הם ניסו להרגיע אותו ואז תוך כמה שניות ראו את המפעיל של הבריכה עם הבן שלהם על הידיים, באותו מצב בדיוק". לבריכה הוזעק אמבולנס שפינה את בנה של רוני לבית החולים. "שני הילדים אושפזו במשך ארבעה ימים, הבן שלי חובר לחמצן והתקשה לנשום. מהבריכה אמרו שבטעות נפתח ברז הכלור בזמן הרחצה. אשתו של מפעיל הבריכה הגיעה למיון, הייתה נסערת ורצתה לראות מה קורה, אבל מאז שהגעתי הביתה לא קיבלתי כל תשובה מהנהלת הבריכה על מה שקרה שם".

"האחריות על משרד הבריאות אבל בעל הבריכה חייב לבדוק את המים כל שלוש שעות ולשלוח דגימה פעמיים בחודש למעבדה", ציין הכתב לענייני בריאות, רן רזניק. "כל בריכה חייבת לפרסם שלט עם תוצאות בדיקות יומיות ורמת הכלור, מה שלא קורה בדרך כלל". רוני מריאן וקנין סיכמה: "אמרו לנו שעוד כמה שניות של חשיפה לכלור יכלו לגרום לו לנזק גדול הרבה יותר. כרגע הוא מתאושש אבל הלילות שלנו לא אותם לילות מאז. אני מצפה שמישהו יקח אחריות".

ב"חדשות הבוקר" שוחחו עם בעלי הבריכה שניסה להסביר: "במשרד הבריאות אומרים שהייתה הפסקת חשמל באותו יום, וזה גרם לוואקום של כלור. כשחזר החשמל, נהיתה הצטברות כלור בבריכה".

ממועצת גבעת עדה נמסר בתגובה:

"אנחנו מצרים על האירוע המדובר ומתייחסים בחומרה למקרה. תשעה ימים לפני האירוע נפתחה הבריכה לפעילות לאחר קבלת אישור ממשרד הבריאות, הנושא עדיין בבדיקה מול כל הגורמים הרלוונטיים".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15. קשת, ערוץ 12