אלדו אלגרסי, נהג מונית, נסע בלילה שבין חמישי לשישי בכביש 431. לפתע, מכונית חתכה אותו במהירות מטורפת, תוך שהיא פוגעת בו ומעיפה אותו הצידה. אלגרסי איבד שליטה על המונית, אשר התרסקה על מעקה הבטיחות.

"זה היה לקראת חצות, כביש 431 לכיוון מערב. לפני היציאה לנס ציונה", תיאר אלגרסי הבוקר, "נסעתי בנתיב האמצעי ב-90 קמ"ש, מהירות רגילה. אמי ישבה לידי ועוד שני נוסעים מאחורה: המטפלת שלה ואחיין שלי. פתאום הרגשתי מכה מטורפת בצד ימין. איבדתי שליטה על האוטו והרגשתי שהוא הולך להיכנס במעקה הבטיחות".

"חשבתי שזה פיגוע בכלל, לא הבנו מה קורה. הצלחתי טיפה להסיט את האוטו ימינה כדי שהמכה תהיה ב-90 מעלות, טיפה יותר בצד. פחדתי. המכונית פגעה בחלק האחורי, הגלגל נעקר מהמקום. היו גיצים מהקפיץ, מהבולמים של האוטו. מזל שזה דיזל ולא בנזין".

מה קרה בתוך האוטו בשניות הללו?
"היינו בהלם מוחלט, שוק לגמרי. אמא שלי נבהלה קצת. המזל שלא איבדתי שליטה, הייתי רגוע יחסית. ידעתי מה לעשות במקרה כזה".

פינו אתכם לבית חולים?
"כולנו קיבלנו מכות. אותי פינו לבית חולים. נפגעתי בכל חלקי הגוף: בצוואר, בראש, בגב. אמא חולה אונקולוגית ולא רצתה ללכת לבית החולים ולסכן את עצמה".

הצלחת לזהות את סוג האוטו, אולי את המספר?
"שום דבר. יש לי מצלמה באוטו, אבל המצלמה שלי בסבירות גבוהה לא צילמה".

אתה יודע להסביר מה קרה שם?
"זו הייתה תחרות בין שתי מכוניות. אחד נסע על השוליים ועקף מימין, השני ניסה לעקוף אותי וכנראה שלא הצליח. אני פנסיונר של המשטרה, הייתי בוחן תאונות דרכים, ראיתי הכל - בדבר כזה עוד לא נתקלתי. בדרך כלל בכביש הזה אני מסיע למודיעין ילד קטן. אני מתחלחל מהמחשבה מה היה קורה לילד הזה".

עד כמה נהיה מסוכן בכביש בשנים האחרונות?
"זה נהיה מטורף מיום ליום. זה משהו לא נורמלי. אנשים משתוללים יותר. מדברים על משילות - זו משילות. מזלזלים, מצפצפים על החוק".

חזרת לכביש מאז האירוע?
"עוד לא, זו טראומה לא נורמלית. משהו מטורף. המונית הלכה".

תגובת משטרת ישראל: "המשטרה הצליחה לאתר בראשון לציון בתום חקירה מואצת וסמויה, כלי רכב החשוד במעורבות בנהיגה פרועה בערב שישי ותאונת דרכים פגע וברח בכביש 431. סריקות מבצעיות, לצד איסוף ממצאים לרבות מצלמות דרך, הביאו לחשיפת כלי הרכב החשוד במעורבות ולאיתורו. הרכב הועבר להמשך מיצוי ראיות במישור הפורנזי, במטרה להביא לזיהוי הנהג החשוד וחקירתו בהתאם".