התיעוד בו נראה שכן של מרכז תעסוקה לילדים אוטיסטים משפריץ מים על הילדים בחצר  ממשיך לעורר סערה. שתי אמהות לילדים במרכז, שרית לפיד וטל בנסמן, הגיעו ל"חדשות הבוקר" כדי להעלות את המודעות לנושא.

"לדמיין את הבן שלי חוטף סילון מים זה גומר אותי", סיפרה טל בנסמן. "ניפצו לילדים את הבועה ולנו ההורים זו תחושה מזעזעת. שיחררנו את הילדים בכאב מהבית והלב שלנו כל הזמן שם. אותם תוקפים למדו את שמות הילדים בחצר והצמידו להם קללות. זאת תקיפה ועבירה פלילית, הם עברו על החוק. המשטרה טוענת שהיא פתחה שוב את התיק וזה יטופל".

שרית לפיד כתבה פוסט בו פנתה אל ראש המועצה המקומית כפר יונה שבה ממוקם מרכז התעסוקה, אך לדבריה: "ראש המועצה לא דיבר איתנו אבל שמענו שהוא ביקר אצל השכנים. זה ערב בחירות אז כנראה שצריכים את השכנים". מחזיק תיק הרווחה במועצה, אלברט מור, התייחס למקרה ואמר: "ההתנהגות לא מעידה על תושבי כפר יונה שמקבלים את בעלי הצרכים המיוחדים כשווים. נחשפתי לתגובות רבות של תושבים שראו בהתנהגותו של אותו שכן התנהגות מבישה".

"במדינה יהיו יותר ויותר הוסטלים של ילדים כאלו כי יש היום אבחונים מתאימים, החברה צריכה לחבק את הילדים האלה ולא לגרש אותם מהשכונות", סיכמה טל בנסמן בתקווה שהמסר אותו ביקשה להעביר יגיע לציבור ולנציגיו.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12