סתיו לוי, נערה בת 17, נהרגה בלילה שבין שישי לשבת בתאונת טרקטורון  עליו הורכבה באזור עמק חפר. שעות לפני התאונה, סתיו השתתפה במסיבת קריוקי שהייתה רוויית אלכוהול וממנה, יצאה יחד עם אחד מחבריה ללימודים שנהג בטרקטורון. בנסיעה, התהפך הטרקטורון מסוג "רייזר" וכתוצאה מהתאונה היא נהרגה. הצעיר, גם כן בן 17, נעצר בחשד להריגה, כשנבדקת האפשרות כי נהג תחת השפעת אלכוהול.

דוברת משטרת ישראל, נצ"מ מירב לפידות, הגיעה לאולפן "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, ועדכנה על מצב החקירה. "באותו טרקטורון מסוג רייזר מותר להרכיב רק נוסע אחד ואותו נהג הרכיב שתי נוסעות, אחת מהן הייתה סתיו ז"ל. אם אותו נהג היה מקפיד על תנאי הרישיון, היום סתיו הייתה איתנו".

בשלב זה, כאמור, בודקת המשטרה כאמור אם היה אלכוהול בדמו של הנהג. "אני מקווה בשביל הנהג שלא היה תחת השפעת אלכוהול, אבל זה בהחלט משהו שאנחנו בודקים בעזרת בדיקות דם שמתבצעות. חשוב לנו לומר להורים: תשימו לב איך ילדיכם חוזרים ממסיבות, גלו אחריות". לפידות נשאלה מה בדבר אכיפה כנגד נהגים עבריינים, והשיבה: "בכל סוף שבוע מתקיימים מבצעי אכיפה בכל הארץ, גם באזור הכפרי בשרון. אבל, כשנער לוקח טרקטורון דרך השדות באמצע הלילה, במקום שאין בו כל תאורה, מכאן הדרך לאסון גדול היא קצרה. בסופו של דבר כל אזרח אחראי לעצמו".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12