אלין רטר, שהשתתפה ב"נינג'ה ישראל" בעונה שעברה, גילתה שתמונות אינטימיות שלה שצילמה כשהייתה בת 15 בלבד מופצות ברחבי הרשת. רטר סיפרה שהיא מקבלת בחודשים האחרונים הודעות מטרידות מגברים רבים שנחשפו לתמונות האינטימיות, שעל פי החשד מי שהפיץ אותן הוא גבר שאיתו יצאה רטר בעבר.

"בינואר התקשרה אלי חברה ואמרה לי, 'אלין, יש מצב ששלחת למישהו איזה משהו?', אמרתי לה שלא, זה אפילו לא עלה לי בראש", סיפרה רטר, כיום בת 18, ב"חדשות הבוקר". "אפילו לא זכרתי את זה. אמרתי טוב, אולי זאת לא אני, אולי זה סתם מישהי שדומה לי. עברו כמה חודשים מאז וגברים התחילו לשלוח לי הרבה מאוד הודעות, חלקן מאוד לא נעימות, בין אם זה לשלוח לי את הסרטונים עצמם או לבקש שאשלח עוד".

איך אותם גברים הגיעו לסרטונים שלך?
"בטלגרם יש להרבה מאוד סוטים קבוצות בגדלים אסטרונומיים, שיש בהן סחר בתכנים מיניים של בנות ישראליות. רוב הבנות האלה שצילמו את עצמן לא מודעות לקיום של הדברים האלה, וזה באמת יכול לקרות לכל מישהי".

את יודעת מי הפיץ את הסרטונים?
"אני יודעת מי זה. התחיל בינינו משהו, נפגשנו כמה פעמים ובין לבין שלחתי לו את מה ששלחתי לו. לא חשבתי שאותו בן אדם יהיה מסוגל לעשות דבר כזה, כי מישהו שעושה את זה למישהי בא במטרה להרוס לה את החיים. אני לא חושבת שזה צריך לקרות לאף אחת".

דיברת איתו? התעמתת איתו?
"לא, אני נותנת למשטרה לעשות את שלה. הגשתי את התלונה הראשונה שלי באפריל ומאז הגשתי עוד שתי תלונות נוספות".

מה המשטרה עשתה בעניין?
"אני יודעת שהגישו נגדו צו הרחקה ושזה בעיון ובפרקליטות".

כשהבנת שהסרטונים שלך הופצו, באת וסיפרת למשפחה או שהסתרת את זה?
"בהתחלה מאוד חששתי לספר, התביישתי והסתרתי את זה. לא אמרתי לאף אחד שקרוב אלי, הם לא ידעו מה קורה. ואז מישהו שלח הודעה לאחותי וככה היא גילתה בעצם. אחרי שסיפרתי למשפחה הם באמת עזרו לי להבין שיש לי את התמיכה ושאני יכולה לדבר על זה, ושזה באמת לא אשמתי שאנשים מפיצים את זה ועושים דברים שהם לא סבבה".

את מרגישה שהבן אדם הזה הרס לך את החיים?
"אני מרגישה שמה שנפגע אצלי זה בעיקר הפרטיות, זה דברים ששלחתי לבן אדם אחד ולא חשבתי ולא העלתי על דעתי שאלפי אנשים יסתכלו על זה וישתמשו בזה".

אם הוא שומע אותך הבוקר, מה תרצי להגיד לו?
"הייתי אומרת לו שאני מבינה עכשיו שאתה אולי רצית להרוס לי את החיים, אני בטוחה שהוא חשב על מה שזה יכול לעשות, אבל אני יוצאת מזה חזקה ואני לא נותנת לך להרוס את זה".

מה יש לך להגיד לבנות אחרות שצופות בך?
"דבר ראשון, אל תעשו את זה. אל תשלחו לאף אחד דברים. וגם, להגיד לבנות שקרה להן משהו כזה, אתן לא צריכות להתבייש, אתן לא צריכות שזה יוריד לכן מהביטחון, כי זה לא משהו רע שאתן עשיתן, זה משהו רע שעשו לכן".