אופק ארביב הוא הנער שנפגע אתמול (שני) בתאונת הפגע וברח שתועדה בבת ים. הוא ספג מכות יבשות ומתקשה מאז לדרוך על רגליו, כשהנהג הפוגע כבר הוסגר למשטרה, נחקר, הודה במעשיו ושוחרר. הבוקר שוחחה נסלי ברדה עם אופק ואביו ניסים בתוכנית "חדשות הבוקר" על תחושותיהם מהמקרה החמור בו הופקר הנער ורק במזל לא נפגע בצורה חמורה יותר.

"עברתי באור ירוק, הנהג ראה שפגע בי ופשוט המשיך", שחזר הנער הבוקר, "השניות שאחרי קצת נמחקו לי, רואים בסרטון שהיו אנשים שעזרו לי והזעיקו אמבולנס. למה הייתי בלי קסדה? האמת שזו שאלה טובה. היום אף אחד לא שם קסדה, וגם אני".

הנער נשאל אם לאחר המקרה הוא מתכוון לחבוש קסדה והשיב: "אחרי הסיפור הזה אני לא מתכוון לעלות יותר על אופניים. בסרטון רואים שלא ישבתי על כסא האופניים שלי שהיה שבור, אז הייתי קצת גבוה ועפתי לו על השמשה. אם הייתי יושב הוא יכול היה להעיף אותי קדימה ואז זה היה מסוכן הרבה יותר".

"זו תופעה מרתיחה", התייחס אביו של הנער לעניין הפגע וברח. "כשזה קורה לבן שלך זה מרתיח שבעתיים. אם הילד היה שובר את הרגל? אני לא רוצה לחשוב איך הוא היה נזרק שם על הרצפה בלי כל עזרה. בכל יציאה שלו מהבית אני פוחד ועכשיו גמרנו, לא אתן לו לעלות על אופניים יותר".

הכתבת לענייני משטרה עדי מאירי הוסיפה: "בוחני התנועה מצאו על הכביש חלק מלוחית הזיהוי וכך הגיעו לאביו של הנהג הפוגע, שהסגיר את בנו. הוא כבר שוחרר וספק אם יוגש כנגדו כתב אישום, בתי המשפט מתייחסים בסלחנות גם לנושא הבריחה מהזירה. יש זילות בחיי אדם, אני חושבת שלנערים אסור לנסוע באופניים חשמליים והאחריות היא שלנו ההורים".

"חדשות הבוקר": א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12