בידוד במלונית הקורונה זו לא חוויה לא ממש נעימה, אבל גם ממקום כזה יכולים לצאת לא מעט דברים טובים. נווה חופי כהן ואביה עמר חלו בקורונה ונשלחו למלונית בתל אביב, שם שהו יחד בבידוד, פיתחו קשר רומנטי שהתהדק והחליטו להתחתן בקיץ הקרוב.

"לי היו תסמינים, חום, חוסר טעם וריח וכמעט הכל", סיפר כהן, שחלה באפריל 2020 על ההתמודדות עם הנגיף. "לי היה קצת לחץ בעיניים", הסבירה עמר. "לא חשבתי שזה קשור לקורונה אבל אמרתי נלך למיון שיראו שהכל בסדר ואני אחזור לבית. שם עשו לי בדיקה וגילו שזה קורונה".

השניים נפגשו לראשונה כשכהן ציין יום הולדת במלונית. "השיגו לי מהמלון עוגה וחטיפים, עשינו יום הולדת ואמרנו לכל מי שראינו לבוא", נזכר כהן. "במלון עצמו, התגבשנו לקבוצה ששמרה על קשר גם אחרי שיצאנו המלון", סיפרה עמר.

"הפגישה הראשונה שלנו הייתה אחרי שיצאנו מהמלונית, נסענו קבוצה של אנשים שהכירו במלון לירושלים. היינו יחד בקבוצת וואטסאפ של אנשים מהמלון והוא כתב לי 'שנינו מהצפון אז נסע ביחד', בדרך התחלנו לדבר וזה הדייט הראשון. גם כשיצאנו מהמלון זה היה לסגר ועוד סגר, הדייט הראשון שלנו במסעדה היה רק באוגוסט ביום הולדת שלי. כשיצאנו לפני כן היה אסור אפילו לשבת בחופים בכנרת – היינו לוקחים את הרכב ועושים סיבוב בכנרת ומדי פעם נעצרים". 

על הצעת הנישואן אמר כהן: "ההצעה הייתה בבית של חבר, זו הייתה הפתעה מוחלטת עבורה. היא לא ציפתה לזה, ההפך, היא אמרה בצחוק כשהיינו ברכב 'אתה לא חושב על חתונה' בזמן שאני מתכנן להציע נישואין".