העיתונאית מירי מיכאלי רגילה לדווח ב"חדשות הבוקר" על סיפורים חדשותיים אך הבוקר (ראשון) היא עמדה במרכז הסיפור. אבא שלה, בן 78, הותקף בשבוע שעבר ברחוב דיזנגוף בתל אביב. הוא הוכה ונשדד בסמוך לכספומט, תקיפה שהותירה אותו המום ומבולבל.

למרבה המזל, עוברי אורח ושוטרים שהיו בסמוך רדפו אחרי השודד, הביאו ללכידתו והשיבו לאביה את הכסף שנגנב. גיבור הסיפור היה אדם שעבר במקום, עצר את רכבו אפילו בלי לדומם את המנוע והסתער על התוקף. בסוף השבוע פרסמה מיכאלי פוסט וביקשה לאתר את אותו אדם כדי להודות לו והבוקר הוא עלה לשידור בתוכנית.

"שמעתי מישהו שקורא לעזרה, ששדדו אותו וצריך לעצור בן אדם", שחזר הבוקר אסף נבון, האדם שסייע לאביה של מירי. "רצתי אחרי השודד שהפיל שקית, המשכתי לרוץ אחריו עד שחברתי לשוטרים ועצרנו אותו. באותו רגע לא חשבתי יותר מדי, הכל קרה מאוד מהר.

"חיפשתי אותך הרבה, אתה הגיבור שלי", אמרה מירי מיכאלי לנבון. "שמעתי כמה היה קשה לשכנע אותך להתראיין ובכלל לא רצית לקחת קרדיט, הלוואי והיו עוד אנשים כמוך, זה ממש לא מובן מאליו. אין לי מילים להודות לך".

מור ג'אן, שוטרת בצוות השיטור העירוני, הייתה בין השוטרים שעצרו את החשוד במעשה. "הגעתי אל השודד כשניסה לטפס על גדר ולברוח", היא סיפרה על מעורבותה באירוע. "מהר מאוד הגיעו כוחות נוספים לסייע, סיירים נוספים שהיו איתי מצאו את הכסף שנשדד והשיבו אותו לאבא של מירי. זו עבירה חמורה ואני מאמינה שימצו את הדין עם החשוד, שנתפס 'על חם' מה שנקרא".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12