אלימות מזעזעת בחוף הים בראשון לציון: גבר הכה באכזריות אישה לעיני בנה, זאת אחרי שלטענתו פגעה בו עם מכוניתה. פקחי העירייה הוזעקו למקום והפרידו בין השניים, התוקף נעצר ונלקח לתחנת המשטרה.

שי בן זקן, פקח בעיריית ראשון לציון שהיה מהראשונים להגיע לזירה, סיפר על שאירע: "בזמן אכיפה בחוף הים לגבי עטיית מסכה, תוך כדי רישום דוח, ניגשה אלינו גברת מאוד נסערת", תיאר בן זקן, "היא סיפרה שיש קטטה בין גבר לאישה. כשהגעתי למקום הבחנתי בגבר שמכה אישה כששניהם שוכבים על הרצפה. ביד אחת הוא אחז בשערות שלה, ביד השנייה נתן לה אגרופים נמרצים לכיוון הפנים. המראה היה מחריד".

"לטענת הגבר, הוא עבר רגלית מאחורי הגברת והיא עשתה רוורס וכנראה היה מגע בין הרכב לגופו", סיפר בן זקן, "גם אם זה נכון, מה שהוא עשה זאת לא הדרך. אני בטוח שאם לא הייתה התערבות מצידנו בדקה-שתיים הראשונות, זה יכול היה להיגמר בצורה טרגית. הוא נתן לה מכות בעוצמה שאין לתאר".

וכל הזמן הזה, הבן שלה בתוך המכונית, צופה במחזה הנורא.
"בנה בן החמש היה ברכב וצפה במתרחש. הגבר שלף אותה מהמכונית, ניפץ לה את הטלפון, הפיל אותה לרצפה ואז התחילה הקטטה, והילד צפה בהכל".

איך הצלחת להפריד בין השניים?
"ריתקתי אותו עד להגעת ניידת משטרה למקום. הוא נעצר ונלקח לתחנה להמשך טיפול. יצא לי לדבר כמה מילים עם האישה בתחנת המשטרה אבל לא מעבר לכך, היא הייתה מאוד נסערת ולא היה אפשר לדבר איתה".