יו"ר הימין החדש נפתלי בנט ובני משפחתו היו המטרה לסדרת כתבות מכפישות שיזם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך לפי כתב החשדות שהגיש היועץ המשפטי לממשלה. הבוקר (ב') בתוכנית "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין התייחס לכך בנט: "המשפחה שלי ספגה לא מעט בשנים האחרונות. ראש הממשלה צריך להפסיק עם זה", דרש. "באתי לפוליטיקה בשביל מדינת ישראל. לא בשביל הכיף, לא בשביל המשחק. באמת אכפת לי מהמדינה. אם חלק מהעניין זה לספוג דברים לא נעימים, אני משלם את המחיר באהבה גדולה. מי שלא מוכן לחטוף שלא ייכנס לזירה הפוליטית. פיתחתי עור מאוד עבה".

בנט הגיב לחשדות שעולים ממסמך היועץ המשפטי. "זו קריאה לא נעימה, אבל הדבר הערכי הוא לא לשפוט בן אדם כשעדיין עומדת לו חזקת החפות", אמר והוסיף: "לא יודע איזה עובדות נכונות ואיזה לא, מה שמדאיג אותי בעיקר זה נדידת הקולות שעברו מהליכוד ללפיד וגנץ, מימין לשמאל. אני רוצה את הקולות האלה בחזרה לימין החדש". בנט התייחס לשאלה האם יישב בממשלה בראשות נתניהו גם עם כתב אישום: "אני מקווה שלא נגיע לזה. כל עוד אין כתב אישום סופי, אין מה לדבר. זה מוקדם. כשיהיה כזה, נשב ונקבל החלטה".

בנט חזר והבטיח כי ימליץ אך ורק על נתניהו לראשות הממשלה. עם זאת, הוא שלל את האפשרות שיהיה שותף לחקיקת חוק צרפתי שימנע את העמדת נתניהו לדין. "לא נתמוך בשום חקיקה פרסונלית שנוגעת לתיקים האלה", הבהיר. "בגדול אני נוטה לחקיקה צרפתית עקרונית, אבל זה לא יהיה פרסונלי לתיקים האלה. לא משנים חוקי משחק באמצע המשחק".

בסקר מנדטים שפורסם אתמול ב"חדשות הבוקר" מפלגת הימין החדש זכתה לשישה מנדטים בלבד. "אנחנו נסיים בדו ספרתי יפה", טען בנט. "יש בלגן גדול בבחירות האלה בגלל הסיפור של גנץ והחקירות. יש הרבה בלבול. אני חושב שאנשים שמחפשים ימין בטוח, ימין חיובי, ימין שבא ומשנה, לא ימין שמגדיר את עצמו דרך להיכנס בשמאל, יגיעו אלינו לימין החדש בסופו של דבר, ימצאו אצלנו בית".

בנט תקף את בני גנץ ובוגי יעלון ממפלגת כחול לבן. "גנץ ובוגי הם שני אדריכלים של האסונות הכי גדולים שקרו ב-15 השנים האחרונות. התפיסה שלהם כושלת וחלשה", אמר. "בוגי הוא אדריכל מלחמת לבנון השנייה ותפיסת "תנו לטילים להחליד". הוא איפשר לחיזבאללה להתעצם בתקופתו. גנץ אותו הדבר בדיוק. בכל התקופה לקראת "צוק איתן" בוגי וגנץ אמרו: "תנו למנהרות להתפורר, לא צריך להתעסק בזה". איום ונורא. אם היינו מקשיבים להם, היו היום 30 מנהרות תקיפה והיינו מקבלים אסון של פיגוע יום הכיפורים. מאוד קשה לי עם תפיסת השמאל של גנץ ובוגי, אני רק יכול לקוות שהציבור יתן לי את הכוח להוביל תפיסה ביטחונית הפוכה לגמרי".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12