ברשות שדות התעופה הודיעו כי יפטרו מאבטח שריסס גז מדמיע ואיים בנשק על משפחה דרוזית שהייתה בדרכה לטיסה מנמל התעופה בן גוריון. פארס עבוד, אחד מבני המשפחה מדלית אל כרמל, הגיע לאולפן "חדשות הבוקר" (שלישי) וסיפר כי שני מאבטחים נוספים נהגו בהם כאילו מדובר בטרוריסטים, לדבריו.

"המאבטח שפוטר לא פעל לבד, היו עוד שניים שנהגו כמוהו", סיפר עבוד, הדגיש כי המשפחה לא נהגה באלימות ולטענתו רק ויכוח מילולי הוביל לתקרית החמורה.

"המאבטח ריסס בקבוק גז שלם על אחי, הוא התמוטט מול הילדים שלו והם התחילו לבכות. הרגשנו מושפלים, הביאו לנו ניידות וכלבנים כאילו שאנחנו מחבלים. אנחנו אזרחי המדינה ומשרתים בצה"ל, לשב"חים לא מתייחסים ככה. ביקשנו שיבדקו את סרטוני האבטחה ויראו בדיוק מה קרה. שלושת המאבטחים איימו עלינו בנשק".

לדבריו של עבוד, עד להגעת המשטרה למקום איש מצוות השדה לא סייע לבני המשפחה. "שאלנו למה מתנהגים אלינו ככה אבל אף אחד לא התייחס אלינו. הבן שלי הזעיק משטרה ומד"א, בסוף נתנו לנו לעבור לשדה, שאלו אותנו מה קרה אבל לא שמענו מהם עד שיצאנו לתקשורת".

בסופו של דבר המריאו בני המשפחה לחופשתם בבולגריה כמתוכנן, אבל נותרו בתחושה קשה לאחר האירוע. "הצליחו להרוס לנו, כל שנה אנחנו נוסעים ואף פעם לא קרה לנו דבר כזה. הרבה מבני העדה הדרוזית מושפלים בבידוק הביטחוני בנתב"ג ושותקים".

מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה:
"אנו מצרים על האירוע שהתרחש במהלך הבדיקה הביטחונית. בתחקור האירוע עלה כי המאבטח פעל באופן לא מקצועי ובניגוד לנהלים. האירוע שתוחקר מועבר בתדריכים לכלל המאבטחים".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי, 06:15-09:00 בקשת, ערוץ 12