רגע לפני שהסגר של החגים יכנס לתוקפו, תתכנס הערב (רביעי, אחרי החדשות בערוץ 12) החבורה המצחיקה של ארז טל במועדון לילה. היום יגיע לשם אורח מיוחד - עומר אדם. חוץ מהזמר המצליח, גם לימור, הדמות האהובה של אורנה בנאי מ"רק בישראל", תגיע למועדון כפרויקטורית החדשה שתנהל את משבר הקורונה כדי לנסות לעשות סדר בבלגן בנוגע לכל ההנחיות של הסגר הקרוב. "לימור מונתה להיות הפרויקטורית שמעל הפרויקטור והיום היא תגיע עם המתווה שלה ותסביר לנו מה אנחנו עושים בכל הסגר הזה", סיפר ארז.

הגעתו של עומר אדם לתוכנית היא לא מובנת מאליה. הזמר הגדול ידוע כאדם שלא ממש אוהב אולפני טלוויזיה בלשון המעטה. "פנינו אליו ובאופן מפתיע לקח לו ולצוות שסביבו יום יומיים להסכים, כשהוא אמר: 'אתם יודעים מה, ראש השנה, זמר השנה - אני בא'", תיאר ארז.

המציאות היום יומית שלנו כאן במדינה משתנה בקצב מסחרר וחברי הפאנל של מועדון לילה ערוכים לכל תרחיש. ארז סיפק הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים, "הפאנל מקבל דף הכנה כדי שהם ידעו מה הנושאים שאני מעלה וככה יוכלו להיות מוכנים עם פאנצ'ים. אני מתקשר אליהם בערך כל שעתיים ומעדכן אותם שנחתם הסכם השלום הזה ושיהיה סגר, והם צריכים להתאים את עצמם".

ברמה האישית, אתה ידוע כטיפוס חרדתי, איך אתה צולח את התקופה האחרונה?

"אני מדחיק את החרדות, זה לא שהן לא קיימות. הבת שלי כל הזמן מספרת על מישהו בבית הספר שיש לו קורונה, אז אני אומר 'אני מקווה שאיתו לא דיברת בזמן האחרון'. זה לא פשוט העניין הזה, כי אני לא יודע לאן הולכים מכאן. יהיה סגר ומה אחר כך? אני מקווה שכשנצא מהסגר הפעם לפחות נדע איך לצאת ממנו".

זה קשה לכתוב הומור בתקופה הזו?

"מצד אחד האירועים האלה נותנים המון חומר, כי באמת המצב הוא אבסורדי וצריך פשוט לתת למציאות לשחק את עצמה, ומצד שני אתה צריך לבוא עם זווית אחרת. אצלנו לכל משתתף יש את הכותבים שלו וכל אחד מביא זווית שהיא טיפה שונה ואני משתדל גם לא להתערב להם ולהיות מופתע בזמן שאנחנו מצלמים. הרבה פעמים זה מאוד מצחיק אותי כי אני לא מוכן".