על פי ההערכות, כ-6,000 איש הגיעו אמש (שלישי) להפגנת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ברחבת מוזיאון תל אביב. חברי הכנסת היחידים מהליכוד שהגיעו להפגנה היו שרת התרבות מירי רגב, שלמה קרעי ויושב ראש סיעת הליכוד מיקי זוהר.

ב"חדשות הבוקר" טען זוהר כי כ-10,000 איש הגיעו להפגנה וכי מספר זה עמד בציפיות המארגנים. "זה מספר מאוד מכובד של רבים וטובים שהגיעו לזעוק את הזעקה, שמה שעושים לראש הממשלה עובר כל גבול", אמר זוהר, "ציפינו שחקירת ראש הממשלה תהיה ממלכתית, מקצועית ועניינית, ולא יעלה על הדעת שבמדינת ישראל הדמוקרטית, הישרה והנקייה, יהיו חקירות מן הסוג הזה ועוד נגד ראש ממשלה שמייצג ציבור של שני מיליון איש".

זוהר קרא לראש הממשלה לבקש חסינות משפטית מהכנסת. "אדוני ראש הממשלה, הגש בקשת חסינות והעם יעניק לך אותה", אמר זוהר, "העם ייתן לנו את 61 המנדטים הנדרשים כדי לשמור עליך מפני מה שעשו לך. אני חושב שזה הדבר הנכון ומקווה שכך יפעל ראש הממשלה. כולם מבינים שלא נעשה עם נתניהו צדק".

התאכזבת שבכירי הליכוד נעדרו מההפגנה?
"ממש לא. כלי התקשורת ביחד עם גורמי שמאל החליטו לתייג את ההפגנה הזאת כהפגנה נגד שלטון החוק ועשו את זה מבוקר עד ערב, וזה ממש לא נכון. אנחנו בעד שלטון החוק ורוצים לשמור עליו. המטרה שלנו בהפגנה הייתה לחזק את שלטון החוק, ואיך מחזקים אותו? באמצעות השמעת ביקורת כלפיו. אין גוף שחסין מביקורת".

אז לדעתך שרי הליכוד חששו מעליהום תקשורתי?
"כן, תתפלא, אבל פוליטיקאים לפעמים נרתעים ממה שאומרים עליהם בתקשורת. אף אחד לא פנה אליהם והפציר בהם לבוא, הם קיבלו הודעת תפוצה כמו כולם. חלקם בחרו לבוא וחלקם לא וזו זכותם. אני לא מבקר אותם אלא אומר, חברים, אנחנו עדים פה למשהו לא סביר. נתניהו תרם את חייו למדינת ישראל והביא לה הישגים רבים, ותראו איזו 'מתנה' הוא מקבל. חקירה מלוכלכת ומעוותת עם האשמות שווא. סיקור אוהד הפך לעבירת שוחד? זה אבסורד אחד גדול ואין סיכוי שנשתוק על זה".

מה אתה חושב על הקריאה של גדעון סער לנתניהו להתפטר?
"אני ממש מצר על האמירה הזו, היא מיותרת ולא מוצדקת. אם מחר בבוקר ייערכו פריימריז, אני חושב שנתניהו יינצח בהן. אנחנו מגיעים למערכת הבחירות הזאת כאנדרדוג מובהק, השמאל במיטבו ויש לו כוחות מאוד גדולים שהולכים איתו. יכול להיות שהעבודה ארוכת השנים שעשו כלי התקשורת וגורמי השמאל מתחילה לחלחל לציבור".