חדשות הבוקר עם ניב רסקין, תוכנית הבוקר המובילה בטלוויזיה, מתחדשת בשלושה חברי פאנל: העיתונאי והמגיש יעקב אחימאיר, אשת הטלוויזיה והסופרת נועה ירון והסטנדאפיסט נדב אבוקסיס. השלושה מצטרפים אל נבחרת הפרשנים המכובדת שכוללת גם את מעיין אדם, יוסי יהושוע, משה דץ, מירי מיכאלי, איילת פריש, חיים לוינסון, עדי מאירי, אהרל'ה ברנע ופרופ' יריב יוגב.

הפאנליסטים החדשים יצטרכו להתרגל לקום מוקדם מאוד בבוקר, הרבה לפני הזריחה, כי כבר בשעה 06:15 התוכנית עולה לאוויר, מדי בוקר במסך ערוץ 12. חברי הפאנל יעדכנו בכל בוקר בכותרות הסיפורים הכי חמים ויפרשנו את האירועים הכי מדוברים בארץ ובעולם. לכבוד הצטרפותם של אבוקסיס, ירון ואחימאיר לצוות התוכנית, אספנו חמישה טיפים חשובים שיהפכו את ההתאקלמות שלהם למהירה ומוצלחת.

  1. הכינו מראש עקיצות שנונות למבזקנים
    במהלך התוכנית תפגשו גם את מבזקני חדשות 12 האהובים, כמו שיבל כרמי מנסור, אורי איזק ויעל אודם, ואי אפשר להתחיל או לסיים מבזק בלי חילופי דברים שנונים ועקיצות מתוקות למבזקנים. מחמאות מתקבלות בשמחה.
  2. אל תאכלו לפני השידור, יש לכם את ריטה
    עיתונאית האוכל ריטה גולדשטיין מביאה מדי בוקר לאולפן את המאכלים הכי טעימים ומיוחדים שיש ופותחת שולחן, ככה שאתם יכולים בקלות לוותר על ארוחת בוקר לפני ולנשנש משהו מאחורי הקלעים.
  3. נסו לא להרגיז את לוינסון
    הכתב הפוליטי הבכיר ואושיית הטוויטר שקורעת אותנו מצחוק לא תמיד קם על רגל ימין. תנו לו את הספייס שלו על הבוקר, ובעיקר אל תתרגשו מכל אמירה ארסית שהוא משגר אליכם, באמת שהכל מאהבה.
  4. לא יודעים מה ללבוש? יש את סיגל גפני
    כשדיוני הפאנל יסתיימו, יהיה לכם יום שלם לפניכם. אם אתם לא ממש יודעים מה ללבוש ואיך להלביש את הילדים, דעו שתפגשו בתוכנית את החזאית סיגל גפני שתספר לכם בדיוק איך ייראה מזג האוויר בהמשך היום. אל תהססו לשאול אותה מה צריך ללבוש.
  5. שתפו גם בחיים האישיים שלכם
    בחדשות הבוקר חברי הפאנל בוחרים לא פעם לדבר גם על חייהם הסוערים, ולא רק על מה שקורה בארץ ובעולם. בין אם זה חיי האהבה של אדם, הסיפורים המשפחתיים של דץ או המסעות של פריש בעולם, מעניין אותנו לשמוע גם מה קורה בחיים שלכם, מה עשיתם בסופ"ש או איך ישנתם בלילה.