מירב כהן מובילה מזה מספר חודשים את המאבק בעוקץ הקשישים על ידי חברות הגובות מהם תשלומים בניגוד לחוק. לאורך התקופה האחרונה היא ספגה לא מעט השמצות ואיומים אך בימים האחרונים הגיעו הדברים לשיאם, כשמירב גילתה כי מספר הטלפון שלה פורסם באתרי אינטרנט וכרטיסי ביקור המציעים שירותי ליווי.

בראיון ל"חדשות הבוקר" (ראשון) סיפרה כהן איך גילתה על כך. "קיבלתי טלפונים חשודים בלילות. גברים התקשרו ושאלו אם אני יכולה לקבוע איתם.באיזשהו שלב הבנתי שזה לא מקרי, תחקרתי אותם וגיליתי שמספר הטלפון שלי מפורסם באתרי ליווי ועל כרטיסי ביקור שפורסמו בכל הארץ. לא ידעתי שיש כל כך הרבה זנות במדינה".

מי אחראי לאותם מעשים? לכהן אין ספק שהעניין קשור למאבק אותו היא מבקשת לקדם. "יש לי לא מעט אויבים בימים אלו, לא חשבתי שאותם אנשים שעוקצים קשישים יהיו נחמדים. אנחנו פוגעים בפרנסה לאנשים שבנו אימפריה מעוקץ קשישים, אם למישהו היה ספק אז עכשיו ברור שמדובר בעבריינים. כבר בתחילת הדרך פנה אליי חוקר פרטי ואמר לי שאני צפויה להיפגע, לשכת החוקרים הפרטיים איתנו במאבק ואני מקווה שהם ישימו יד על מי שעשה את זה".

"אני לא הסיפור פה", הוסיפה מירב כהן, "יש כאן אלפי קשישים בפחד שמישהו ידפוק להם בדלת ויאיים עליהם. המשטרה חייבת לספק הגנה גם להם. אני לא פוחדת, זה רק מוסיף דלק למאבק, מאז אותו מעשה חמור הצטרפו אליי מתנדבים נוספים".

כהן גם סיברה על תגובות מפתיעות מהגברים שהתקשרו לטלפון שלה אחרי שהופיע על המודעות. "הסברתי לאנשים שעושים עליהם סיבוב, זו סיטואציה קצת מצחיקה כי הם אמנם באו לצרוך שירותי זנות, אבל מסתבר שגם מבחינתם לעשוק קשישים זה 'עד כאן'.כמעט כל השיחות הסתיימו בכך שהם הציעו את עזרתם בחיסול של אותם נוכלים".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12