אתמול (שני) הופץ ברשתות החברתיות סרטון המתעד את רגעי החרדה בהם נכנסת פעוטה לבריכה ללא מצופים ובלי השגחת מבוגר. האנשים שהיו מסביב כנראה לא הבחינו בה או פשוט מאוד בחרו לא לפעול ושניות ארוכות עברו עד שלמקום הגיע המציל והוציא את הפעוטה מהמים כשהיא בריאה ושלמה.

בשיחה עם "חדשות הבוקר" שיחזר היום (שלישי) המציל את מה שקרה שם. "מדובר בשתי אחיות שהגיעו לבריכה עם אבא שלהן", סיפר המציל בשיחה, "האבא התיישב והסתכל לכיוון אחר בכלל. הילדה בת ה-3 הורידה את המצופים שהיו עליה. בסרטון רואים שאנשים עברו לידן והסתירו לי את המקרה, שבמקביל ילד אחר שהיה שם קרא לי. עברו כמה שניות עד שראיתי את הילדה וישר שלפתי אותה משם. אחר כך האנשים שעמדו שם אמרו לי "אם לא היית בא היינו מוציאים אותה", אבל זה הזוי כי הם הסתכלו עליה משהו כמו עשר שניות ולא קלטו שהיא טובעת".

"אנשים רגילים לראות מישהו משתולל, מתפרע", סיפר המציל מנסיונו מה קורה ברגעים מהסוג הזה. "ילדים שוחים וטובעים בשקט, בטח שמדובר בילדים כאלה קטנים. במקרה כזה הילד לא ממש מבין מה קרה ומי שחוטף את השוק הוא ההורה. האבא של אותה ילדה התקפל והלך, בגלל שהיו שם אנשים מסביב הוא כנראה התבייש ומיהר לקחת את הילדים וללכת. הילדה עצמה בסדר גמור, לא הגענו חלילה למצב של החייאה, הכל היה בסדר מהתחלה", סיכם המציל.

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12