לפני כחודשיים וחצי פרסמה הזמרת מירי מסיקה פוסט באינסטגרם שבו כתבה: "המלך עירום, המלכה מטורפת והעם מאמין ומוחא כפיים. הבן של ראש הממשלה עם כפית של זהב בפה וצוללת בחצר". בתגובה לפוסט, תקף אותה יאיר נתניהו בפוסט משלו וקרא להחרים אותה.

הבוקר, מהחזרות לפסטיבל ערבסק בעכו בו היא משתתפת, התייחסה מסיקה לסכסוך עם בנו של ראש הממשלה. "לא נפגעתי מהתגובה של יאיר נתניהו", אמרה ב"חדשות הבוקר". "החלטתי בעקבות זה לעשות סרט על שנאת חינם, להבין איפה הטעויות שלי גם, מה גרם לתגובה הכל כך קיצונית הזאת. לנסות להושיט את הלחי השנייה במקום להילחם".

עוד הוסיפה מסיקה כי, "היה לי מאוד קשה כי אני טיפוס מאוד לוחמני והיה לי הרבה מה להגיד, אבל בחרתי לחשוב רגע, איפה פגעתי, איפה הייתי לא מדוייקת. כשכותבים פוסטים אז יותר קל לקטלג ולשנוא, אני בטוחה שאם הייתי פוגשת את יאיר זה היה מסתיים בחיבוק בסוף".

מירי מסיקה ויאיר נתניהו (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, קשת12)
צילום: מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, קשת12

ניסית לפגוש את יאיר נתניהו? הייתה פניה מצידך אליו?
"ניסינו לעשות את הדבר הזה, כי חשבתי שמגיע לעם את החיבור הזה. אבל מסיבותיו שלו, יש לו גם יועצים, אני לא שופטת אף אחד".

בדיעבד היית כותבת את הפוסט הזה? את מתחרטת?
"אני לא מתחרטת כי זה הוביל אותי למסע נהדר ואני גם עומדת מאחורי הדברים שנאמרו. אני עדיין מפחדת על הדמוקרטיה שלנו, על חופש הביטוי, אבל אולי ה'איך' היה טיפה פרובוקטיבי. אני כזמרת הייתי צריכה לחשוב פעמיים, אבל לא איבדתי אפילו מישהו אחד, להפך, קיבלתי רק אהבה. אני לא רוצה לפגוע באף אחד, המטרה שלי לא לפגוע, אלא לזעוק. פוסטים זה מקום שהוא פחות מדויק, זה תמיד נשאר שטוח, תמיד באוויר, זה לא עשייה. אז אם אני באמת רוצה לעשות משהו, בפעם הבאה אני אעשה אותו ולא אדבר עליו. אני חושבת שהכוח הוא בעשייה".

הקריאה לחרם תפסה? לא היו ביטולי הופעות בדיעבד?
"אפילו לא קצת, אפילו לא טיפה. הכל סולד אאוט. גם לא היה לי את הפחד הזה, אני מאמינה שהעם הוא חכם, מבין את הכוונה, מבין את האמת".