עימות חריף הבוקר (רביעי) בין שני חברי כנסת מהליכוד, צחי הנגבי ושלמה קרעי. מקודם יותר הבוקר, הנגבי אמר ב"חדשות הבוקר" כי מכיוון שרע"ם בראשות מנסור עבאס עברה את אחוז החסימה וכעת הקמת ממשלת נתניהו תלויה בתמיכה שלה, יש לנהל עם עבאס משא ומתן על תמיכה מבחוץ בממשלה.

קרעי מיהר לצייץ בטוויטר: "בשום פנים ואופן לא". כשהנגבי נשאל בשידור על הציוץ של קרעי, היתמם: "תזכירו לי במי מדובר? אעשה גוגל אחרי".

קרעי לא נשאר חייב ובשידור חי תקף את הנגבי בחריפות. "עדיף לחפש בגוגל מישהו שלא מכירים מאשר לחפש בגוגל ולהתבייש", אמר קרעי, "אני תושב עוטף עזה, והנגבי לא הכיר בעבר את התושבים בעוטף עזה גם כשירו עלינו טילים. הוא אמר, 'זה פחות מעניין, זה לא תל אביב'. מי יודע אם צחי הוא לא החפרפרת של גדעון שנשאר בליכוד".

"להקים ממשלה שנשענת על תומכי טרור? הנגבי בא וזורק לפח את כל הערכים של הליכוד", המשיך קרעי, "הוא רוצה להקים ממשלה עם תומכי טרור כי לא אכפת לו מתושבי עוטף עזה. מה יהיה כשיירו עלינו טילים והוא יצטרך אישור של מנסור עבאס לצאת למבצע בעזה? מה, הוא יזרוק אותנו לזבל? זה אדם שאין לו מקום בכלל בממשלה ימנית. הוא רוצה לדחוף את גדעון להקים ממשלה עם מרצ והמשותפת, בושה וחרפה".

הנגבי סירב להגיב לדבריו של קרעי והסתפק שוב ושוב במילה "הלאה".