בת 74 ממרכז הארץ, אלמנה ואם לבן יחיד בן 40 אשר בבעלותה נכסים רבים, החליטה ללחוץ על בנה ולגרום לו להינשא ולהביא לה נכדים בדרך מקורית במיוחד. היא הציבה לו אולטימטום חד משמעי שלפיו אם לא יתחתן ויביא לעולם לפחות ילד אחד, היא תנשל אותו מהירושה. לדברי עורכת דינה, זוהר רון, מדובר בירושה נאה מאוד: "היא הרבה הרבה מעל הממוצע, מהאלפיון העליון. יש לה דירות ומגרשים, יש לו הרבה מה לרשת".

רון סיפרה ב"חדשות הבוקר" על המפגש הראשון שלה עם האם המתוסכלת: "היא הגיעה אלי ואמרה, 'אני ממש דואגת, יש לי רק ילד אחד ואני אלמנה. אם הוא לא יתרבה אני אהיה ערירית, לא יהיה לי המשך בעולם ולא יהיו לי נכדים לפנק'". האם הביעה חוסר שביעות רצון מאורח החיים של בנה: "הוא חי כמו רווק הולל, היום יוצא עם זו ומחר עם אחרת. הוא בזוגיות מתחלפת, עובר מפרח לפרח ולא מתמסד. הוא נראה טוב אז הרבה רוצות אותו".

אחרי שניסתה האם להכיר לבנה מועמדות פוטנציאליות לנישואין אך נתקלה בסירוב, החליטה לשלוף את "נשק יום הדין" מבחינתה. היא ניסחה את צוואתה מחדש כך שאם בנה לא יינשא כל עוד היא בחיים, הוא לא יהיה זכאי לרשת את נכסיה והם יועברו לקרובים-רחוקים. "פחות חשובה לה החתונה, יותר הילד. היא ממש רוצה להיות סבתא ולפנק נכדים", הסבירה עורכת הדין. "היא אומרת, 'הגעתי כבר לגיל, זה מגיע לי'".

אחרי שהראתה האם את הצוואה החדשה לבנה, הוא בחר לצאת לדרך חדשה. "הוא החליט שהבאה שתתאים ותהיה מועמדת פוטנציאלית ממש, הוא ינסה להמשיך איתה לשלב הבא", סיפרה רון, "זה טלטל אותו, הוא התעשת והבין כמה זה חשוב לאמא ומה הוא עתיד לפספס. זה כמו לזכות בפיס בלי ללכת להשתתף".