בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, חשף ישראלי המתגורר בחו"ל בשם רוי, סיפור שהוא אולי הסיוט של כל הורה. זה קרה לפני מספר שבועות, כשרוי ובנו (8) נכנסו למסעדה יוקרתית במדריד. כשהבן ביקש ללכת לשירותים, האב ליווה אותו לשם והמתין בחוץ, כשבתוך כמה שניות הבחין שמשהו אינו כשורה.

"בדרך כלל לוקח לבן שלי כמה שניות לעשות פיפי", שחזר האב בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, "אבל הפעם הוא התעכב. הצצתי לתוך התא וראיתי שם גבר, בהתחלה חשבתי שמדובר באיש נחמד שמנסה לעזור לבן שלי, אבל כשהדלת החלה להיסגר מאחורי שניהם, היה לי ברור שקורה שם משהו שלא אמור לקרות. קפצתי פנימה ושלפתי אותו החוצה".

האב חש שיש חשיבות לשתף את הסיפור בפומבי, כדי שהורים נוספים יהיו מודעים לסכנה הפוטנציאלית. "לא הייתה לי חרדה מהעניין הזה, במקרה ליוויתי את הבן לשירותים בעיקר בגלל שזו ספרד. זה היה בחור בן 35 שנראה נורמטיבי, אבל היה משהו שקרא לי להציץ פנימה, במזל גדול. מאז היו הרבה לילות בלי שינה, אני חושב המון על המקרה. הבן שלי הבין שקרה פה משהו שלא היה אמור לקרות, הוא לקח על עצמו את העניין שדיבר עם אדם זר, אבל לא הבין לעומק מה יכול היה לקרות שם, וטוב שכך".

לדבריו של רוי, הוא החליט לשמור על איפוק ולהזעיק את המשטרה המקומית, שהגיעה לטענתו רק כעבור 45 דקות. "הגיעו עשרה שוטרים שאף אחד מהם לא מדבר אנגלית. סיפרתי להם באמצעות מלצרית שתרגמה. הם הודו לי ופנו ללכת, וכשדרשתי הסבר הם אמרו שנוכל לגשת להתלונן בתחנת המשטרה, אבל שניקח בחשבון שזה דורש מאיתנו להישאר שבוע נוסף בספרד". את המקרה, כאמור, פרסם האב בפייסבוק, מתוך תקווה כי לפחות יתרום משהו לזהירותם של הורים בסיטואציות דומות.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12