בשבוע שעבר תועדה אמא לתלמיד בבית ספר יסודי בירושלים, כשהיא סוטרת ומקללת את המורה של בנה לאנגלית, מול עיניי התלמידים. מאוחר יותר, הגיבה האמא ואמרה כי היא מתנצלת על איבוד השליטה שלה ותגיע להתנצל בפני המורה. הבוקר, לראשונה, התראיינה המורה ורד שדה וסיפקה את גרסתה לאירוע הקשה. "זה התחיל כבר לפני כמה חודשים", סיפרה ורד בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, "אותו תלמיד הפריע בשיעורי האנגלית, הערתי לו ולא ידעתי שהוא בעצם מקליט את השיחה בינינו. כשהבנתי את זה פניתי להנהלה וסיפרתי שהוא עשה הכל כדי להוציא אותי מהכלים. טלפנתי גם לאמא שלו, והיא בתגובה איימה עליי שתשתמש בזה נגדי".

בינתיים, טוענת המורה כי אותו תלמיד המשיך להפריע בשיעורים, כשהיא ביקשה מההנהלה שיופנה לשיעור נפרד. "אותו תלמיד הקניט אותי ולא הגבתי, רק ניגשתי לכיוון משרד המנהלת. שם הופיעה אמא שלו והתחילה לאיים עליי. הייתי בהלם, נתקפתי חרדה אבל ניסיתי לא להראות פחד ואמרתי לה שלא תאיים עליי. זה לא עזר, חטפתי ממנה סטירה כל כך חזקה שנותרתי בהלם ולא הגבתי".

המורה חשה מושפלת במיוחד כשלטענתה, האם העיפה את כיסוי הראש שלה, כשמנהלת בית הספר אומרת לה 'תברחי'. "הרגשתי לחצים בלב, ראיתי הכל מטושטש, חשבתי שאני הולכת למות. לא אשכח לעולם איך היא ביזתה אותי. אני לא יודעת איך אחזור ללמד ומתפללת שאחזור לתפקד קודם כל. אני לא מצפה להתנצלות מאנשים כאלו, אותה אמא יכלה להרוג אותי ואני מפחדת שהיא תעשה את זה שוב".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12